fbpx

עוד קטעים מהתכתבויות – אימון עסקי לפתיחת עסק חדש

מאת: גלית קדמי ביבר, מאמנת אישית ועסקית, אימון עסקי 050-7417040

תואר שני במנהל עסקים ושיווק

galitkbi@zahav.net.il

www.kb-coach.com

מאמנת אישית להצלחה בקריירה, בעסקים ובזוגיות ,טיפול אישי, טיפול זוגי, אימון תיקשורת, מאמן אישי, התמודדות

תואר שני במנהל עסקים ושיווק, לימודי טיפול בפסיכודרמה

אם אהבתם את הפוסט הזה, לחצו כאן כדי לקבל בחינם את המדריך לאימון ופיתוח מיומנויות!

שבוע 3

מתאמנת : אני לא מצליחה לעמוד במשימות שאני לוקחת על עצמי, אני כבר מתחילה לראות את החלום להיות מעצבת אתרים מצליחה, הולך וחומק ממני. אפילו החופש נראה לי כבר פחות מושך.אינני מצליחה לעמוד במשימות שהצבתי לעצמי. כן דיברתי עם הרבה מאוד אנשים היום על העסק שלי אבל זה גורם לי להרגיש חוסר ביטחון. על מה אני מדברת בכלל? אולי אני זקוקה לסדר יום קבוע יותר, אולי להאמין שאני באמת יכולה, קשה לי להיות המנהלת של עצמי.

תשובה שלי : נעבוד על סדר יום ועל תיעדוף המשימות שלך. להיות המנהלת של עצמך זו אכן משימה מאתגרת, שחשוב לבנות סביבה גורמים תומכים. אבל בנתיים לצד העשייה, בקצב שלך, בואי תחשבי על משימות משמחות, כייפיות. מה דעתך להחליט על יום אחד שבו את מחוייבת רק לכיף שלך?

 

שבוע 4

מתאמנת : חשוב לי להתרכז בסיום הצגת האתרים שכבר עשיתי, חשוב לי שיהיה לי ברור מהם המחירים שאני גובה ואיך אני מנהלת את היום היום. הכל נראה לי כל כך רחוק. להקים כבר אתר משלי שהדברים לא ברורים לי? אני לא בטוחה בזה, אבל העיסוק בכך גורם לי להרגיש לפחות שאני עושה משהו לטובת העסק.

תשובה שלי: במקביל להעלאת האתרים שבנית תכתבי על עצמך, על שיטת העבודה שלך וכך למעשה תגבשי את המדיניות. זה הרי לא יהיה אותו אתר כעבור חצי שנה, או שנה או בטח לא עוד חמש שנים. האתר הוא דינאמי ומשתנה בהתאם להתפתחות שלך. אבל חשוב לצאת לעולם ובעיקר מולך בהצהרה של מי את ומה את עושה.

כתיבת תגובה