fbpx

אימון אישי בתל אביב – איך להסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה?

"נתקעתי עם האוטו, איזו התחלה של בוקר. כבר ברור לי איך יראה כל היום הזה. סיוט אחד גדול. כן אני אאחר לעבודה, הבוסית שלי שוב תיתן לי את המבט הלא מרוצה ולא באמת תתעניין מה קרה לי. לא יהיה לי נעים אז אשאר עוד שעה ואז מי ייקח את הילדים מהגן ועכשיו למצוא בייביסיטר…" זו הייתה רק תחילתו של נאומה של צ'.

ומה דעתך להסתכל על כל הסיטואציה בצורה קצת אחרת? למשל, מזל שנתקעתי עם האוטו ליד הבית ולא באמצע הכביש המהיר כי אז מה הייתי עושה?, מי היה עוזר לי לגרור את האוטו? באמת מזל, יש לי הזדמנות לבדוק איך זה להגיע לעבודה עם רכבת, משהו שרציתי כבר מזמן לבדוק. אולי אני אפילו אלך אחרי עבודה לבית קפה עם חברה, כי ממילא אני לוקחת בייביסיטר וגם זה משהו שרציתי לעשות כבר מזמן. מזל, מזל גדול שנתקעתי עם האוטו ליד הבית. יש לי הזדמנות ליום מיוחד, סוף סוף אעשה משהו בשביל עצמי.

רבים מאיתנו נוטים לראות את ה"אין" במקום את ה"יש", את "חצי הכוס הריקה". אחדים מאיתנו אף ירשו או פיתחו לעצמם הרגל כזה וכך הם תמיד רואים את המציאות, מדוע? יש לכך סיבות רבות.

הדרך להעצמה אישית אימון אישי, עוברת דרך לימודי אימון אישי והבנה שאנחנו מונעים מפחדים. הפחד מכישלון, פחד מהצלחה ומהפחד שנרגיש אהבה ואז מה?

ברגע שנבין שכדי להסתכל על הכוס המלאה ולחשוב בצורה חיובית, עלינו להפסיק לפחד ולהתחיל לעשות – נוכל לפעול למען שינוי בחיים שלנו.

רוצים לקרוא עוד ולשמוע איך צ' שינתה את הגורל שלה? אתם מוזמנים להוריד את המדריך לאימון אישי בחינם, לקרוא ולצאת בדרך חדשה משלכם באימון אישי.

כתיבת תגובה