fbpx

אימון מטפלים אצל גלית קדמי ביבר

במהלך השנים האחרונות אני מתמחה בתחום של אימון מטפלים ומאמנים. ראשית מאחר וזהו "עם" שאני מאוד אוהבת. מטפלים ומאמנים מתאפיינים במודעות לכוח הנתינה והיא נוכחת בחייהם. הם לומדים עוד ועוד כלים שיאפשרו להם לעזור יותר לאנשים וכמובן גם לעצמם. הם לא מוותרים וחותרים לעבר הבנה עמוקה וחקירה פנימית שהופכת את הליווי שלהם לתהליך מרתק ומרגש.

כחובבת טיפולים ידועה חוויתי כמעט כל טיפול אפשרי ממגוון מטפלים ומורים. כל אדם הופך בעיני אמיץ יותר כאשר הוא נעזר, מסתייע כשקשה לו, כשהוא מתלבט, כשהוא לא יודע, ולגבי מי שעוסק בטיפול או באימון זה קריטי יותר.

על מנת להיות מטפל או מאמן מקצועי יותר ולסייע ליותר אנשים על המטפל או המאמן לדאוג לעצמו אף יותר, עליו להיות מסוגל להפריד בין עולמו הפנימי לזה של המטופל או המתאמן. הוא מהווה דוגמא אישית ואינו יכול לעודד אנשים לטפל בעצמם אם אינו עושה זאת עבור עצמו.

מתוך האהבה הגדולה שלי וההתבוננות רבת השנים למדתי על מטפלים ומאמנים כי רובם יכלו להצליח יותר אילו היו שמים דגש על שלושה תחומים :

האחד – ניהול עצמי – פיתוח היכולת לקבל החלטות מהירות ולעמוד בהן, להוביל וליזום במקום להגיב ולחכות להזדמנויות, פיתוח היכולת להתחייב ולגרום למטופלים להתחייב.

השני – ניהול עסק – למידת מיומנויות בסיסיות בניהול עסק כמו הכנת תכנית עסקית, מיומנויות הצגה עצמית ומכירה, היכרות עם האפשרויות השיווקיות העומדות לפניהם ובניית תכנית שיווק יצירתית מתאימה.

השלישי – פיתוח מודל יחודי – מטפלים ומאמנים רבים אומרים לי כי כל אדם הוא עולם יחיד ומיוחד ושהם מתאימים לו את הטיפול או האימון המתאים ביותר עבורו. זו הטעות הנפוצה ביותר, מאחר ומה שמאפשר זאת הוא שהמטפל או המאמן ידע לזהות מהי היחודיות שלו, מהי הדרך המיוחדת שלו לטפל באנשים ומהו מודל הפעולה שלו. מטפלים ומאמנים נאחזים במודלים שלמדו בבתי הספר השונים, בארגזי כלים עשירים אך כששואלים אותם את השאלה, מהי הנוסחה שלך? הם דוממים.

במהלך השנים האחרונות ליוויתי מעל 100 מטפלים ברפואה משלימה, מטפלים בפסיכודרמה, מטפלים בשיטות אלטרנטיביות ומאמנים, באמצעות קורסים וליווי אישי. כולם שידרגו הן את יכולות הטיפול והאימון שלהם והן את היכולות העסקיות שלהם.

אם אתה מטפל/ת או מאמן/ת שאחד או יותר משלושת התחומים הללו אינו מנוהל על ידך בהצלחה את/ה מוזמנ/ת לפגישת היכרות ואבחון ראשוני על מנת שנלמד מה יסייע לך.

התקשרו לקבוע פגישה 050-7417040

או כתבו אליי במייל ל –

galit@kb-coach.com

כתיבת תגובה