fbpx

נמאס לך? נשבר לך? ייעוץ זוגי בתל אביב!

מופנה אלייך, הגבר, שכבר נשבר, נמאס לך, וכן אתה רוצה עוד – זה בסדר מגיע לך! תחילתו של ייעוץ זוגי בתל אביב או ייעוץ זוגי במרכז או בכל עיר אחרת מתחיל מהפנמת הבעיה.

אתה מרגיש מאוד לבד. הרבה מטלות, הרבה צרכים שאתה צריך לספק. אתה לא באמת יכול להתלונן שהרי זה התפקיד שלך. יש לך אישה, דעתנית, שמודעת לעצמה, מסבירה לך מה היא צריכה ממך, בכלל ובפרט במיטה, יש לך כבר אולי ,ילד אחד או שניים. כן ,גם אבא ,אתה צריך להיות.

אתה, ששירת בצבא ההגנה לישראל, שחיי בחברה מאצואיסטית,, שמעמידה רף גבוה לגודל , למספר הפעמים ביום, בשבוע, בחודש, למולטי אורגזמות של הנשים …

אתה עייף?- רואים ושומעים…… את חייבת להודות שמזה זמן את מזניחה את הגבר שלך .כדאי שתשאלי את עצמך בכנות, מתי לאחרונה, הקשבת לו באמת, הקשבה מלאה, רגישה , חסרת שיפוטיות, וכזאת שלא משווה אותו לגברים אחרים, שכמובן ,"מצליחים בכל תחומי החיים", ובגדול. את מאיצה בו לספק את הסחורה. ,חלילה, לא כדי למהר ולספר לחברה…… .חשוב לך, שהוא יירוויח הרבה כסף, יראה מעולה, שיהיה רגיש, שיביא אותך לאורגזמה, שיחזר ויחשוק בך…וכמובן שיהיה שותף מלא לגידול הילדים. וכל זה, כמובן, "רק בשבילו שירגיש טוב ויהיה מאושר". אז מה קורה? אחוזים ניכרים בקרב הגברים סובלים מבעיות שפכה: שפכה מוקדמת, מאוחרת, קושי בזקפה, קושי בקיום יחסי מין והעדפה של אוננות ,חרדת ביצוע ועוד…. קושי בתפקוד מיני עם האשה ופנייה לזונות, או נשים אחרות. מחקרים רבים , קובעים בצורה ברורה, כן , גם הגבר, צריך רוך ,אינטימיות, וקרבה ,כדי לתפקד מקצועית, מינית ורגשית. מה תעשה? – צא מהתפקיד הנורמטיבי- ספר לה מה הם הצרכים , המהווים שלך ומה באמת אתה צריך ממנה. – ספר לה מה אתה מרגיש , מותר לך. – הבהר לה היטב מהם הגבולות שלך, אל תתבייש לשתף ולהגיד מה אתה יכול, ו/או רוצה לעשות, ומה לא. – שתף אותה בסוג התקשורת לה אתה זקוק. – שתף אותה בפנטזיות המיניות שלך. – ספר לה מה חשוב לך לפני, תוך כדי, ואחרי הסקס. – אם אתה זקוק למגע של אהבה , ורוך בקש אותו. – אם אתה רוצה להרגיש נאהב, נחשק מחוזר, אל תתבייש . הכול מותר, הכול אפשרי, אז מה איכפת לך לנסות…. מקסימום ……תהיה מאושר.

קרבה בזוגיות - מתנה

כתיבת תגובה