ירדנה,
אנו רוצים לומר לך תודה על השנה שעברנו ביחד.
ככל שחלף הזמן השיפור רק הלך וגדל.
כמו כל תהליך היו גם קצת ירידות אולם לאחר שנה, אנו מקבלים ילד פתוח יותר, משתף, מתבגר ועם הערכה עצמית גבוהה יותר.
בדרכך הצלחת להתחבר ולגשת למקומות עמוקים ובכך לקבל תמונה חדה של הנפש, ובכך להנחות אותנו להמשך הדרך.
תודה גדולה שוב
שגית יואב

ירדנה היקרה,
הגעתי אלייך כשהבסיס לקיומי לא היה קיים והוא היכולת לנשום. לא נשמתי. לא הצלחתי. מהרגע שהתעוררתי ועד הרגע שהלכתי לישון, קוצר הנשימה ליווה אותי כתוצר של החרדה שתקפה אותי.
הרגשתי חסרת אונים וביקשתי ממך “תצילי אותי”.
ממה? מהחרדה, מהחיים, מעצמי…
ביקשתי ממך נוסחת קסם, הוקוס פוקוס זריז שיעשה את העבודה ויעזור לי לנשום שוב, כאשר בתוכי ידעתי שאין הוקוס פוקוס, אלא עליי לעבור תהליך.
אז התחלנו את התהליך. “התחלנו” ולא “התחלתי”, כי מהרגע הראשון הרגשתי שאני לא לבד, ויש לי אותך לצידי בדרך שהחלטתי לעבור.
הדרך הייתה קצרה יותר משחשבתי. מהר מאוד, במיומנותך וברגישותך הרבה, עזרת לי לעבור מכשולים רבים בדרך ולהחזיר לי את הנשימה.

עכשיו, כשאני נושמת, אני לא מפסיקה את הדרך. אני עדיין בדרך, עדיין בתהליך. עם זאת, כשנושמים, הדרך יותר קלה והיא מובילה למקומות חדשים שכלל לא חשבתי שאגיע אליהם, אז כשכל מה שרציתי היה רק לנשום.

תודה רבה ירדנה.
על המקצועיות, החום, האהבה והאוויר שנתת לי.
שירה נתניה

הגעתי לירדנה בעקבות מאמר שכתבה . הרגשתי שהתחברתי לצורת הכתיבה  והן לתמונה שלה. הגעתי במצב נפשי שזעק לעזרה אחרי סדרת פגישות אצל מטפל אחר שלצערי לא עזרו לי להשתקם .
אני מוכרחה ורוצה להגיד ולצעוק לעולם , שירדנה הרימה אותי  ממכאובי,מערך עצמי נמוך ושל אי אהבה עצמית מוחלטת.
היא הרימה אותי בחוזק ובעוצמה שלה בטוטאליות ובמסירות שלא חוויתי בניסיוני הטיפולי הקודם.
אני מרגישה שרוצה לצעוק קבל עם ועדה, כמה ירדנה עזרה לי ושיקמה אותי שלב אחר שלב והייתה שם יום וליל.

ליאן

הגעתי לירדנה מתוך רצון לעשות שינוי מקצועי ולשפר את הביטחון העצמי שלי.
כבר מהמפגש הראשון נרקמה ביני לבין ירדנה ברית אמיתית שבה לשתינו יש תפקיד חשוב לקידום התהליך…
הרגשתי שלירדנה איכפת ממני באופן אישי וממפגש למפגש נתתי את אמוני בה והתוצאות המפתיעות לא איחרו להגיע.
המפגשים איפשרו לי “מקום” להביא את עצמי, את רגשותיי , פחדיי , חששותיי ובהמשך גם את הצלחותיי.
קיבלתי כלים ובעיקר התחלתי לאהוב את עצמי.
ירדנה יודעת להיות אוזן קשבת, שואלת שאלות ומקיימת שיח שכולו עומק, פתיחות והרבה אמונה – בי.
הבנתי שהקושי הכי גדול שהיה לי הפך להיות המתנה הכי גדולה שקיבלתי והזכות להכיר את ירדנה, אישיות ומטפלת שכולה עוצמה וטוב.

שרון

ירדנה יקרה שלי ומיוחדת.
הגעתי אלייך לפני כשנה בערך במצב נפשי גרוע מאוד . מרוסקת לרסיסים. עברתי תהליך מאוד ארוך ומשמעותי כשאת צועדת לצידי ואיתי יד ביד. מלאת סבלנות ואהבה. נתינה ללא סוף. אוזן קשבת . אין לי מושג מה היה עולה בגורלי אילו לא הייתי  פונה אלייך לעזרה ונפגשת איתך. האמנת בי..סוף סוף מישהו האמין בי והאמין לי!!!
הגעתי מרוסקת והיום בזכותך אני במקום טוב יותר. מקום בטוח יותר. למדתי לשמור על עצמי ולתת לעצמי מקום של כבוד . עדיין לא מוותרת על הפגישות איתך כי ברור לי שאני עדיין זקוקה לך. מיוחדת ונדירה. מקצועית . אישה עם לב ענק.
באהבה

ח.ש

שמי עלמה, בת 30. נשואה ואם לשני ילדים.

לירדנה סעדה הגעתי בעיצומו של משבר זוגי ואישי.

חוויתי את הגרוע מכל – בגידה. הרגשתי אבודה. לא יכולתי לדבר על זה עם אף אחד, וחיפשתי מישהו שיהיה לי כתף, מישהו שיכוון אותי רגשית, רציונאלית – שאדע איך ממשיכים מפה.. יחד? או לחוד?

הגעתי לפגישה הראשונה מבוהלת.. איך מתחילים? מאיפה מתחילים את התהליך..?

משום מה, כשהגעתי לירדנה, היה שם משהו שגרם לי להרגיש בטוח, רגוע. בתוך כל המערבולת הרגשית – בית.

הקול המרגיע, השאלות האלה שמכוונות אותך ונכנסות לך לנשמה ולקרביים – הם אלה שבסופו של דבר מכניסות אותך עמוק לתהליך הריפוי העצמי.

עברנו כברת דרך במהלך הטיפול. היה לא קל ומרפה בו זמנית. היו מפגשים שבכיתי כמו ילדה, והיו מפגשים שצחקתי כמו ילדה. היו מפגשים שבהם רציתי לשבור את הכלים ולהתגרש, ומפגשים שבהם אמרתי לעצמי שיש על מה להילחם.

אפשר לבטח להגיד שהטיפול והתהליך שעברתי אצל ירדנה ריפא אותי. שחרר אותי ממנטרות ישנות, גרם לי להבין מאיפה באתי ולאן פני מועדות מפה.

ירדנה הצילה לי את הנישואים! ואת עצמי מעצמי. ואין דבר גדול מזה.

אני רוצה להמליץ על המטפלת מס’ 1! מדהימה, מסורה, מרגיעה, לא מרפה – עד שנגיע לשורש הבעיה.

קיבלתי ממך המון!

תודה..

עלמה

ירדנה המדהימה. רציתי לאמר לך תודה והערכה ענקית על מי שאת בשבילי.

הגעתי אלייך אחרי פרידה טראומתית מזוגיות שהייתה משמעותית עבורי ומערכת יחסים עכורה עם הבת שלי. הגעתי אלייך פצועה וכואבת, לא מאמינה לסובבים אותי ובעיקר לא מאמינה בעצמי.

תמיד הייתי “אלופה” לברוח, לטאטא מתחת לשולחן ולא לגעת בכאב – אבל את פשוט לא ויתרת לי.

את תמיד יודעת לנווט אותי ולהראות לי את הדרך. בעצם כל מה שקשה לי להתמודד איתו אני מעדיפה לא להתמודד,  ואת בעדינות מופלא ובתובנה עמוקה מחזירה אותי למסלול ויודעת לכוון אותי ולהוציא ממני את “השדים”.

בין אם זה הפגישה עם האקס שחשבת שנכון לי ללכת – אחרי הפגישה הזו אני מרגישה שהפצע המדמם מתחיל להיסגר. אני מרגישה אחרי תקופה ארוכה, איך הלב שלי לאט לאט מגליד.

הכניסה לאתר הכרויות – שלא היה לי כח נפשי להתמודד עם זה בכלל. דחפת אותי ויד ביד נכנסת לשם איתי. היום בזכותך התחלתי מערכת יחסים חדשה J.

הכעסים שלי על הבת שלי ושלא היו לי בכלל כלים להתמודד – תמיד שאלת את השאלות הנכונות והראית לי גם תמונה אחרת. היום אני במערכת יחסים אחרת איתה. מערכת יחסים שאני מקבלת אותה הרבה יותר.

לא מוותרת לי גם אם מדובר בבעיות שצצות לי בעבודה, מחשבות שמטרידות אותי… ובעצם לדבר איתך על כל נושא בעולם ולהרגיש איך את מקלפת ממני את הקליפות שאספתי כל החיים.

היום בזכותך אני מרגישה במקום אחר.  מרגישה שהורדתי עומס, אשמה והרבה כאב.

ירדנה. אני מרגישה את השינוי בתהליך שעברתי גם בגוף וגם בנשמה.

קוסמת שלי.

אוהבת המון

רוית

ירדנה יקירתי ,
איך אתחיל כשיש כל כך הרבה מה לומר לך ואין מספיק מילים בפי בכדי להודות לך .
לפני מספר חודשים הגעתי אליך מכיוון שחשתי שאיני יודעת להתמודד לבד , כי איני יודעת מי אני בכלל , ללא אהבה עצמית וללא הבנה ואמפתיה עצמית, באתי אליך כנועה ומבולבלת ,לא מבינה ולא מאמינה ב”אני העצמי שלי” ,כבר נגמרו כל הדמעות, הבכי שהיה גזל את כולם,כבר נגמרו כל התקוות, וגם החלומות נדפו עימם.
אזלו כל הכוחות, נגמרו האשליות, נכנסתי לתוך בועה של שחור.
נשברתי ולא ידעתי זאת בכלל , הכפשתי והענשתי את עצמי ללא כוחות וללא ביטחון, והינה את כמו קרן אור בקצה המנהרה, מושיעה אמתית היית שם !
לימדת אותי מהי אהבה עצמית והכרה עצמית , למדתי להעריך ולהיות גאה בעצמי .
היום ללא ספק אני אחרת , יודעת לעמוד על הרצונות שלי יודעת להגן על עצמי ולהיות קשובה לאני העצמי שלי .
חיי התהפכו 190 מעלות פתאום אני אישה חזקה ואני יודעת את זה .
אני יודעת שיש לי עוד דרך ארוכה אך הפעם אני יודעת כמה חזקה אני ושאני יכולה להתמודד ולנצח .
את נתת לי כלים ואני מיישמת אותם וכל כך גאה בעצמי שאני באמת יכולה .
כשהגעתי אליך התכחשתי לעבר שלי אפשר לומר שאפילו לא ייחסתי לו חשיבות והעלמתי אותו מחיי , בשיחות שלנו הצפנו מעלה את העבר, זה היה תהליך קשה והתמודדות עמו הייתה קשה עוד יותר , היום אני מבינה שהעבר שלי הוא חלק ממה שאני היום, ואני גאה , אני גאה בכך שיכולתי להתמודד וגאה בעצמי ובמי שאני היום, כך אני מבינה עוד יותר את המשפט “מה שלא הורג אותך ,מחשל אותך” ואני איתנה .
תודה על הכל ,על זה שהיית שם לצידי. אף פעם לא נשברת,על שהענקת לי כוח להמשיך להילחם, להאבק ולא לוותר בשום מצב ,אין מילים לתאר עד כמה אני מוודה לך.
החזרת לי את חיי בחזרה !
תודה רבה על הטיפול המסור והחם.

באהבה רבה

דנה

לירדנה הקוצ’רית המדהימה.

כייף גדול להיות במחיצתך הרבה דברים למדתי.

קיבלתי פרספקטיבה שונה בהתנהלות מול לקוחות  וכן ארגז כלים בכדי להצליח.

תודה על הכל.

בכבוד רב

ילון ארדיטי

הייי ירדנוש 🙂
רציתי לומר לך תודה רבה רבה על תקופה ארוכה מלאה בתהפוכות שנהפכו לתעצומות ! תקופה שהבנתי מהן התחושות שלי ולמה הן קיימות
תקופה שהבנתי בצורה ברורה למה אני מי שאני היום לטוב ולרע(לרב לטוב;)
לך….. לך חלק גדול מזה כי ליווית והבהרת לי הכל ועל זה אני רוצה לומר לך תודה רבה מעמקי נשמתי.
תודה שהיית קשובה אליי ונתת לי כלים איך להסתכל על דברים ואיך להתמודד
את אשה גדולה ונפלאה שהתפקיד שלה ככ גדול כי את משנה חיים
אני מרגישה שמיציתי את הטיפול שלנו עד תום ולכן נשארת עם הארגז עבודה שנתת לי בידיים ויוצאת לחיים.
אוהבת אותך ויותר מזה…מעריכה אותך מאוד!
מאחלת לך שתמשיכי לעשות את מה שאת עושה ולהנות מהכל ♥️

שירה

ירדנה יקירתי

הגעתי אליך מתוך מצוקה קשה שהייתה קשורה לבעיה שלי עם עצמי

אבל השליכה על הקשר הזוגי שלי.

לאחר מספר מפגשים מורכבים ונוגעים הצלחנו ביחד לגעת בהכל עם הרבה

אהבה ויכולת מכילה אין סופית שלך, ויכולת מדהימה למצוא באמת את הדברים

העיקריים ולהראות לי את הדרך המיוחדת שבחרנו יחדיו, ובמיוחד הצירוף של בן זוגי לטיפול ולהגיע

למערכת יחסים בריאה יותר…. וידי עוד נטוייה.

באהבה רבה

שירלי

לירדנה הגעתי במקריות מוחלטת אחרי חיפוש באינטרנט של מאמנת אישית.
כשהגעתי לירדנה הייתי בדכאון קשה, כמו כן היו לי חרדות נוראיות לצאת מהבית – אפילו זבל לא יצאתי לזרוק. מצב זה נמשך כ5 שנים לסירוגין.
כבר אחרי הפגישה הראשונה הרגשתי שינוי והצלחתי לעשות דברים שלא יכולתי לפני כן.
אחרי כחודשיים של טיפול הגעתי לפריצת דרך בנוגע לדכאון שלי ומצבי השתפר באופן משמעותי ביותר, כמו כן הצלחתי לצאת על בסיס קבוע מהבית והחרדות פחתו באופן ניכר. אחרי כמה חודשים טסתי לחו”ל לבד, עמדתי בקשיים וצלחתי אותם. אני ממשיכה איתה את הפגישות כדי ליצור חיים יותר מלאים ולהעמיד מטרות גדולות יותר, ואני מרגישה שהיא האדם הנכון לעשות זאת איתו.
לירדנה יש יכולת מיוחדת ומדהימה להתחבר לנפש ולמצוא את הדברים המדוייקים שיעזרו באותו רגע. ירדנה בעלת רגישות ואינטואיציה יוצאת דופן מה שלדעתי הופך אותה למטפלת מושלמת.
לירדנה יש יכולת לשלב בין רגשי ואף מיסטי לבין פרקטי, מה שאני מוצאת יעיל ונדיר ביותר.
אני מוצאת שהמפגשים עם ירדנה עושים בי שינוי חיובי ניכר ומשמעותי, ולכן אני ממליצה עליה בחום בתור מאמנת אישית לחיים בכל התחומים.
סיגל

לירדנה הגעתי שבורה וחנוקה, עם המון קושי להביע ועם הרגשה איומה שהגעתי ל”קצה”.
כאדם ששומר הכל בלב, שלא משתף וחולק, עם המון אגו וכעס מהעבר.

בדיעבד, אם הייתי יודעת שכך ארגיש אחרי חודשים בודדים בזכותך הייתי מגיעה עוד מזמן ועושה כל כך הרבה דברים בצורה שונה. גרמת לי להבין דברים אחרת,
להסתכל על כל התמונה, להבין אותי ואת הסביבה שלי ולהקשיב לליבי וכמובן לא לפחד לחלוק, לשתף, להרגיש ולהביע.
היום, אני אישה שיכולה להגדיר עצמה כחזקה ולהתכוון לזה במלוא מובן המילה.
תודה שאת פשוט את, שהראת לי שאפשר אחרת וליווית אותי לדרך חדשה…
ספיר

היי ירדנה,
אז קצת עדכונים על מה עברתי במפגשים שלנו.
ההרגשה של לכתוב לך קצת מוזרה, לא בכל יום כותבים משהו כל כך אישי לבן אדם שנכנס לפנתיאון ההשפעה של החיים שלי.
אני מנסה להזכר איך הייתי כשהגעתי אלייך, היופי זה שאני לא מצליח כבר לזכור את זה בדיוק. בטח את זוכרת את זה טוב יותר ממני. אם אני לא זוכר את זה, כנראה שעברו כבר מספיק “מים בנהר” ובאמת היה שינוי לטובה.
אחרי כמה שנים של נמנמת מעשית, שבה הייתי חושב המון על העולם אך לא מיישם כמעט כלום מהמחשבות שיש לי בראש, החלטתי לשים את האגו בצד ולקבל עזרה. אני כל כך שמח שמי שהיתה שם כדי לעזור לי זו את. הייתה לי זכות עצומה להיות מטופל אצלך.
אני לא אשקר, הגעתי סקפטי לכל העניין הזה. איך מישהי שתכיר אותי למספר מוגבל של שעות תצליח לפתור לי את כל הדברים המסובכים שאני צריך עזרה בהם? וואלה, הצלחת. יצאתי הכי לא סקפטי שאפשר.
הגעתי עם תיבות פנדורה שלא פתחתי המון שנים, יחסים ביני לבין עצמי שלא היו בריאים כל כך, הרבה ביקורת עצמית ואשמה על דברים שלאו דווקא קשורים אלי.
הייתי חי קצת בגישה של “אם אני לא אוותר לעצמי אז מי כן?”, לא כל כך יוזם, לא נחוש במיוחד, חסר מוטיבציה לחיים, מוצא תמיד סיבות למה אני לא אצליח לעשות משהו. שם לעצמי הרבה תקרות זכוכית ומגבלות.
הרבה מערכות יחסים בחיים שלא תיפקדו באופן שבו הייתי רוצה שהן יתפקדו ושהשליכו עליי ועל כל הדברים סביבי.
מה שעשית במהלך הטיפול הזה הוא ניתוח מהסוג העדין והמסובך ביותר, לשים אותי בהתמודדות מול הדברים הכי מפחידים שקיימים בחיים האלה ואלה שתמיד “אין זמן” להתעסק בהם.
ההבנה הזאת שכל תחום קשור לכל תחום בחיים פתחה לי את העיניים. ברגע שיהיה לי טוב יותר בתחום הריגשי, התחום הזוגי יפרח, התחום העסקי יפרח, המוטיבציה תעלה. הכל קשור להכל.
נפלא גם שכל הכלים האלה שעבדנו עליהם, הם נמצאים אצלי. אני יכול להשתמש בהם בכל דבר. גם כשהכל נראה נוראי עדיין אפשר למצוא 5 דברים טובים שקרו ביום הנוראי הזה. על כל סיטואציה אפשר לראות קודם את היתרונות שיש ורק אחרי זה לראות מה החסרונות ואיך אני פותר אותם.
הגעתי למצב שאני חי עם עצמי הרבה יותר בשלום וזה דבר נפלא.
מבטיח להמשיך ולהתמיד, ליישם כל פיסת מידע שרכשתי בזכותך, לשאוף להיות בריא יותר, חכם יותר, חזק יותר. להרים את “העסק”. לסיים את הלימודים כמו שצריך. להמשיך להתקדם תמיד.

ויש סרטון אחד שאני אשמח שתראי (30 שניות) שלדעתי די מסכם את השיעור הכי חשוב שלמדתי אצלך. רוב הגבולות שיש בחיים זה גבולות שבראש שלנו.

(ואם יש לך לקוח שמתלבט ורוצה לדבר עם מישהו שהיה אצלך, אל תהססי לרגע להעביר לי את הטלפון שלו או לו את שלי באופן פרטני, אשמח מאוד לעזור בזה.)/

ודים ס

היי ירדנה,

תודה רבה על הכל שוב! אוהבת מאוד.

“הגעתי לירדנה בתוך מקום מאוד קשה בחיים המקצועיים שלי. אחרי פגישה אחת עם ירדנה היה ברור שהקושי נובע מדברים שלא התמודדתי איתם

בחיים האישיים שלי, ויחד התחלנו לגעת בכל הנקודות הכואבות.

ירדנה עזרה לי להפתח ולדבר על הכל עם גישה מלאת אהבה, תמיכה והכלה אינסופית. היא יודעת להקשיב לכל מילה ולהתאים לכל אחד את הגישה שהכי מתאימה לו.

לאט לאט עבדנו על כל מה שהפריע לי, וגם התקדמנו מעבר לעבודה לנושאים של זוגיות, משפחה וחברים – ירדנה ידעה לחדד את הרצונות והצרכים שלי ולעזור לי להבין מה אני רוצה וצריכה.

בזכות ירדנה אני היום יודעת לאהוב את עצמי, להיות בטוחה בעצמי ולהגיד לעצמי שמגיעים לי דברים טובים. ובזכות התהליך הזה גם מצאתי את הזוגיות שהכי מתאימה לי.

אני יודעת להגיד בוודאות שנחסכו לי שנים של הלקאה וביקורת עצמית וקושי להתמודד עם עצמי ועם אחרים וממליצה לכל אחד שהתלבט לגבי טיפול כמוני לבוא ולמצוא אוזן קשבת וכלים משמעותיים לחיים.