fbpx

אימון כושר אישי – לא מה שחשבתם

אימון כושר אישי – הדבר הבא

כשאנו חושבים על אימון כושר אישי אנחנו ישר מדמיינים אולם גדול מלא מכשירים וריח זיעה. אופני כושר, משקולות והליכונים. לחדר כושר הולכים במטרה לפתח שרירים, לפתח סיבולת לב ריאה, לפתח כושר אישי, לפתח את עצמנו. חלק עושים זאת כדי להראות יותר טוב, חלק עושים זאת כדי להיות בריאים יותר וחלק פשוט נהנים מהעשייה.

אבל יש צדדים נוספים בעצמינו אותם צריך לפתח. יש שרירים נוספים אותם צריך לחזק. אני מדבר כמובן על השרירים הרגשיים. היכולת להציב יעדים ומטרות ולהשיג אותם, היכולת להפוך מפסיבי לאקטיבי, היכולת לזהות את הרצונות האמיתיים שלנו, כל אלו הם "שרירים רגשיים" שיש לפתח ולתחזק. שרירים אלו לא פחות חשובים מהשרירים הגופניים.

חדר הכושר הרגשי נועד בדיוק למטרה זאת – מקום בו אנשים יכולים לבוא ולהתאמן על הכישורים הרגשיים שלהם.

את חדר הכושר הרגשי הגתה המאמנת האישית גלית קדמי ביבר, המקיימת מפגשי אימון אישי ברחובות ובתל אביב:

"במהלך אימון אישי ברחובות, דיברתי אם המתאמן על חדר כושר אישי, עשיתי איזו אנלוגיה בין פיתוח שרירים פיזיים לפיתוח כישורים רגשיים, ופתאום קלטתי שיש פה הרבה יותר ממה שנראה בהתחלה…"

גלית שיתפה ברעיון חדר הכושר הרגשי את השותפה שלה ירדנה סעדה. ירדנה שהיא מאמנת אישית המשלבת אימון אישי ופסיכודרמה נדלקה על מייד הרעיון:

"בתור אחת שבלתה לא מעט בחדרי כושר, הבנתי מייד את הפוטנציאל העצום שיש בחדר כושר כזה לאנשים הרוצים לפתח את עצמם. אנשים רבים שזקוקים לייעוץ וטיפול נרתעים מאימון אישי או טיפול בגלל העלות הגבוהה. אצלנו הם יכולים לעבוד חודש שלם במחיר של פגישה אחת אצל מאמן אישי"

בחדר הכושר הרגשי אנשים מגיעים להתאמן על בסיס קבוע, כלומר פעם בשבוע או שהם באים בימים בהם הם מרגישים שהם זקוקים להיטען באנרגיה, לזוז מתקיעות שהם שרויים בה או סתם לצאת ולפגוש אנשים ותכנים מעניינים.

האימון בחדר הכושר, מתחיל בפגישה אישית עם מאמן/ת, אך ממשיך בתהליך ובו שותפים מתאמנים נוספים. מתאמנים  שעתיים בשבוע, מקבלים הרצאות וכלים והתהליך מואץ באמצעות התהליך הקבוצתי.

"עקרונות ששאבנו מחדר כושר ומאימון כושר אישי בשיתוף הניסיון שצברנו באימון אישי ובטיפול מהווים נוסחה מנצחת. כצו באימון כושר אישי גם אצלנו מתחילים בחימום, ובדומה לאימון כושר אישי גם אצלנו מתאמנים כל פעם על חלק אחר…"

[mr_rating_form]

[mr_rating_result show_rich_snippets="true"]

כתיבת תגובה