fbpx

מדוע למנהלים דרושים עובדים אמינים ?

עובדים אמינים הם ללא ספק הבסיס של כל בית עסק. ללא עובדים אמינים ומקצועיים בית העסק לא יכול להתקדם בצורה טובה אל עבר ההצלחה ובעליו לא יוכלו להחזיק אותו לאורך זמן.

דבר זה נכון במיוחד שמדובר במשרות ניהוליות. כל מודעת דרושים עובדים אשר מופנית למשרות ניהוליות דורשת בבסיסה אמינות.

לכן כיום בעלי עסק לא מתפשרים רק על קורות חיים ומבקשים המלצות ממעסיקים קודמים ולעיתים אף מבצעים בירור על עברו של האדם בעזרת טלפונים למעסיקים ואפילו חיפוש באינטרנט וברשתות החברתיות.

זו הסיבה לכך שכיום מנהלים אשר מחפשים עבודה מעדיפים לבצע זאת דרך חברת השמה שתיתן המלצות עליהם ומראש כבר מארגנים כמה שיותר המלצות מאנשים בעלי שם בתחום בו הם עוסקים.

מודעות דרושים עובדים – לקרוא בין השורות

מובן שבכל מודעת דרושים לא יכתבו תכונות בסיסיות כמו אמינות, אך כל אחד שמגיש קורות חיים למשרה ניהולית מוכרח לדעת כי זוהי הדרישה הבסיסית.

כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, חשוב לזכור כי המעסיקים עשויים לבצע חיפוש באינטרנט אודות שמו של המועמד ולכן על כל מועמד לדאוג לנוכחות חיובית ברשת ולכך ששמו יהיה נקי וחף מכל תזכורת שלילית ולא ראויה.

כיצד להוכיח את רמת האמינות שלי ?

עובד אשר מעוניין להוכיח את רמת האמינות שלו מוכרח לבקש מהחברה המגייסת תקופת ניסיון. בתקופה זו עליו לעבוד קשה, להתאמץ ולהוכיח כי הוא אכן יכול לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר וכי הוא אכן עובד עליו ניתן לסמוך בעיניים עצומות וללא כל בעיה.

בתקופה זו הוא נבחן בשבע עיניים, וזו ההזדמנות שלו להוכיח את עצמו. זו הסיבה לכך שלרוב במודעות דרושים עובדים מודגשת דרישה לתקופת ניסיון, עסקים רבים הבינו שזה הפתרון.

תכונות בסיסיות הדורשות חברות מגייסות

מלבד אמינות, ישנן תכונות בסיסיות רבות אשר החברות המגייסות מחפשות, תכונות אשר האדם אשר מגיש מועמדות דרך מודעת  דרושים עובדים חייב לענות עליהן בצורה טובה, וכדאי לו להזכיר אותם בקורות החיים שלו :

  • אחריות – אדם אשר נכנס לעבודה ניהולית מוכרח להיות אדם אחראי ולהבין כי כרגע הצלחת החברה מוטלת גם על כתפיו. לכן עליו לעשות כל שניתן בכדי להצדיק את האחריות שהטילו עליו ולבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר.
  • ראש גדול – בניגוד לעובדים ברמות הנמוכות, אשר מבצעים רק מה שהוטל עליהם ותו לא, עובדים ברמות הגבוהות מוכרחים להציג ראש גדול ולהעניק מענה נכון ויעיל למגוון רחב של צרכים בבית העסק.
  • יחסי אנוש טובים – אנשים אשר לא מצטיינים ביחסי אנוש יתקשו מאוד בעבודות ניהוליות. לכן אדם אשר יודע כי יש לו בעיה בנושא זה ומעוניין להתקדם בעבודתו, מוכרח לגשת למומחים בתחום אשר יסייעו לו לשפר את יחס האנוש שלו ויאפשרו לו להיות מנהל מוצלח.

לסיכום, בכדי לענות על מודעת דרושים עובדים בצורה טובה, אמינות היא לא הכל, אך היא חלק חשוב מאוד בעובדים מנהלים, תכונה שלא ניתן לנהל עסק בלעדיה.

כתיבת תגובה