fbpx

אימון אישי לזוגיות – מה זה אימון לזוגיות ומה עושים באימון אישי למציאת לזוגיות

אימון לזוגיות – מה זה אימון לזוגיות ואיך מאמנת אישית לזוגיות תעזור לך?

אימון אישי לזוגיות מתאים לאנשים שכמהים ליצור זוגיות בחייהם אך לא מצליחים בכוחות עצמם. התסכול, התמודדות עם דחייה, התחושה שאין בן/בת זוג שמתאימים לי וקשרים שמתפרקים שוב ושוב מביאים אותנו למקום של ייאוש וחוסר אונים. מהמקום הזה ליצור זוגיות הרבה יותר קשה. אין אנרגיות, אין אמונה בעצמנו ובעיקר לא באמת מאמינים שזה יכול "לקרות" לנו. לצאת לדייטים שוב ושוב רק מחליש אותנו ולעתים הבחירה היא לוותר. באימון אישי לזוגיות עוברים ליצירת זוגיות מתוך שמחה ותשוקה. זה נראה בלתי אפשרי אבל כמאמנת  לזוגיות אני מאמינה כי זה המפתח.

גלית קדמי ביבר מאמנת אישית ויועצת זוגית

בפגישות הראשונות באימון למציאת זוגיות מאתרים את מעכבי הזוגיות שלנו, מתוך למידה מקשרי העבר ומדפוסי חיים שונים ומתחילים באימון אישי לזוגיות על שינוי אותם דפוסים. במקביל מחזקים את הביטחון, ההערכה והאהבה העצמית ויוצאים ליצירת הזוגיות מתוך מקום שלם, בטוח ולא מתפשר.

רב המתאמנים עוברים תהליך של סדרת פגישות קואצ'ינג לזוגיות, בת לפחות 12 פגישות. המתאמנים עובדים על משימות בין הפגישות. בפגישות הקואצ'ינג למציאת זוגיות עובדים נקודתית על תחומים שדורשים העמקה רגשית או התנהגותית.

אימון לזוגיות – למי מתאים אימון אישי לזוגיות?

  1. האימון מתאים לרווקים שרוצים למצוא זוגיות או רוצים להקים משפחה ועייפים כבר מהדרך, מעצות של חברים וממשפחה לוחצת. רווקים שחוו פרידה כואבת ולא מצליחים להתאושש ממנה.
  2. האימון מתאים לגרושים שרוצים להיכנס לזוגיות שניה או שלישית. שרוצים לוודא שלא יחזרו על טעויות מקשרים קודמים ויגיעו לקשר מתוך מקום של ביטחון עצמי.
  3. האימון מתאים לצעירים שלא חוו זוגיות מעולם ומתקשים לפלס את דרכם מחוסר ביטחון, מחוסר ידע וזקוקים לעזרה גם בדברים פרקטיים כמו איך מתחילים, איפה להיפגש, על מה לדבר, איך לנסח פרופיל וכו.

כמאמנת אישית לזוגיות, ליוויתי לא מעט אנשים בתהליך אימון לזוגיות, אנשים שיצרו בהצלחה זוגיות חדשה, נישאו בפעם הראשונה או נישאו מחדש ואין דבר שמרגש אותי יותר מלקבל הודעה כזו משמחת ממתאמן שלי. רב ההודעות אגב בעלות נוסח דומה: "בזכותך למדתי להעריך, לקבל את עצמי ולהבין מה יש בי ואין ספק שזה עבר החוצה ולכן אני בזוגיות היום"

אימון אישי למציאת זוגיות יעזור לך למצוא זוגיות, להבין מהם החסמים שמפריעים לך במציאת הזוגיות. קואצ'ינג למציאת זוגיות יקדם אוןתך ליעד הנכסף ויתן לך כלים למציאת זוגיות.

אני מזמינה אותך גם למסע משותף בו יחד נתמודד עם האתגר אולי הכי משמעותי בחייך, לאתר מה עוצר אותך מליצור זוגיות, לשנות את מה שאפשר לשנות ולקבל את מה שנראה לך היום כמו החולשה שלך אבל בסיום התהליך יראה לך כמו המתנה הכי גדולה שלך.

כמאמנת אישית לזוגיות אני יכולה לומר לך בביטחון: אימון אישי לזוגיות עובד! קואצ'ינג לזוגיות עבד בשביל אחרים ואין סיבה שהוא לא יעבוד גם במקרה שלך!!!


אימון אישי לזוגיות במרכז וברחובות – שעות פעילות בקליניקה

שעות פעילות:

א' – ה'  08:00 – 21:00

ו'          08:00 – 14:00


 

לפגישת אימון אישי לזוגיות ברחובות או בתל אביב ובמרכז ניתן להשאיר פרטים או להתקשר לגלית, מאמנת אישית לזוגיות, 050-7417040

    האימייל שלך: (חובה)

    השם שלך(חובה):

    הטלפון שלך (חובה)

    רוצה להצטרף לרשימת התפצה

    להמלצות חמות של מתאמנים שלי לחץ כאן

    כתיבת תגובה