fbpx

אימון אישי וייעוץ זוגי ב- zoom מכל מקום

אימון אישי בזום (ZOOM) – יתרונות

אחת המתנות שאדם יכול לתת לעצמו בחייו היא לעבור תהליך של  אימון אישי לחיים . זהו תהליך שמאפשר לנו ליצור את המציאות הרצויה לנו ולהוביל את עצמנו למקום טוב יותר, מול עצמנו, בזוגיות, בקריירה.

אבל מה עושים כשקשה לצאת מהבית? כשאין ממש זמן לפגישות האימון? החיים די עמוסים – עבודה, משפחה חברים, אין זמן להכל. אנחנו מתרוצצים ממטלה למטלה ומהתחייבות להתחייבות עד שלא נשאר לנו כמעט זמן לעצמינו. להוסיף לכך עוד נזמן נסיעות, לפעמים עוצר אותנו מלקבל החלטה לפעול למען שינוי חשוב לנו.

אימון בזום נותן מענה לאנשים שמתקשים למצוא זמן לפגישת אימון פנים אל פנים. הרבה יותר קל למצוא שעה נטו, בלי נסיעות, בלי צורך להתלבש יפה, למצוא סידור לילדים, או לצאת שעה קודם מהעבודה. אימון בזום דורש הרבה פחות זמן, התארגנות ומשאבים.

אנשים שלא גרים במרכז, אנשים שמתקשים למצוא מאמנת אישית בצפון או בדרום לא חייבים לנסוע שעות על מנת להפגש עם מאמן/ת אישי לחיים, אימון בזום ניתן לעשות בכל מקום ובכל שעה מבלי לצאת מהבית.

מניסיוני האימון בזום מתאים לאנשים הגרים בחו"ל אבל רוצים אימון אישי בעברית ממישהי ישראלית, עם מנטליות דומה לשלהם ורקע מוכר. אימון בזום נותן מענה מושלם, אחרי הכל בימינו אין לגבולות גאוגרפיים משמעות…

אימון אישי בזום – שאלות נפוצות

  • האם אימון אישי אונליין אפקטיבי כמו אימון רגיל? – למעשה אימון אישי אונליין זהה כמעט לחלוטין לאימון רגיל, רואים ושומעים אותו הדבר. האימון מתבצע ממש כמו אימון רגיל.
  • איזו תשתית צריך לאימון אונליין?- התשתית אלמנטרית ביותר. טאבלט עם מצלמה, פלאפון או מחשב עם מצלמה ומקרופון מספיקים בהחלט.
  • באילו שעות ניתן לערוך אימון אונליין? – השעות גמישות, זה כל הרעיון….בוקר או ערב מאוחר.
  • האם ניתן לערוך אימון אונליין תוך כדי נהיגה, שטיפת כלים או פעולה אחרת? – בשום פנים ואופן לא. אני מתייחסת לאימון במלוא הרצינות ומקווה שכך גם מי שמתאמן. זמן האימון אמור להיות מוקדש אך ורק לאימון עצמו, אחרת האימון לא יהיה אפקטיבי ואנו נבזבז את הזמן שלך ואת הזמן שלנו.
  • מה הניסיון שלך באימון אישי אונליין? – יש לי ניסיון רב שכמובן עלה מאוד כתוצאה מתקופת הקורונה והוכיח את עצמו כהצלחה. גם אני חששתי בעבר מאימון מסוג זה, פחדתי שיהיו הפרעות, שתהיינה בעיות טכניות, שהמתאמנים לא ירגישו בנח, לא יפתחו עד הסוף. גיליתי מהר מאוד כי אימון כזה אפקטיבי ורציני ומביא לתוצאות מעולות. ניתן לומר שהוא אף ממוקד יותר. מקדישים את מלוא תשומת הלב במהלך כל הפגישה בלי הפרעות במיקוד מלא.
  • האם האימון אישי אונליין נערך על ידי מאמנת אחרת מאימון רגיל? לא! אין הבדל בין השניים אותה איכות ומקצועיות נדרשת בשניהם ואני מפנה את מלוא המשאבים על מנת שהאימון בזום או בטלפון יהיה אפקטיבי ותורם!

    נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם
    האימייל שלך: (חובה)

    השם שלך(חובה):

    הטלפון שלך (חובה)

    רוצה להצטרף לרשימת התפוצה

    יעוץ זוגי בזום

    יעוץ זוגי בזום נותן מענה לזוגות הנדרשים לשהות בבית, זוגות העסוקים במשימות היומיום, עבודה, ילדים וכמובן שזהו גם פתרון למרחק גיאורפי. זוגות רבים לפני שהגיעו אליי ליעוץ זוגי בזום, חששו שלא באמת יוכלו לקבל עזרה מקצועית, כי המסר, הנושא והכוונות שלהם לא יעברו במסך.

    מתוך הניסיון שלי יש במפגש על המסך, הרבה מאוד התכווננות משני הצדדים. המצלמה מאפשרת התמקדות בפניהם של בני הזוג, בשפת הגוף שלהם ובשפה הפיזית ביניהם. הכל עובר במצלמה בצורה מאוד חדה, אולי אפילו חזקה יותר מאשר במציאות. כאשר בני הזוג מרימים את הקול, תנועות הגוף האחד כלפי השנייה, נראים ומקבלים אימפקט חזק מאוד. מה שיוצר השפעה חזקה, הן על בני הזוג והן עליי כיועצת זוגיות.

    רוב הזוגות המגיעים אליי ליעוץ זוגי נמצאים במצב לא פשוט. מה שבא לידי ביטוי בהרבה מאוד כעסים וקצרים בתקשורת. דווקא מפגש אונליין מאפשר לבזבז פחות זמן על מריבות מיותרות ולהתמקד בעבודה הנדרשת.

    בפגישות הראשונות זוגות המגיעים לקליניקה, מביאים ומביעים את הכעסים ביניהם בתקשורת "קוטעת" כלומר, נכנסים האחד לדברי השנייה ומתקשים לתת לצד השני להשלים את משפטיו ולהביע את מחשבותיו ורגשותיו. בייעוץ בזום, המודעות שלהם גדולה יותר לנושא ואז הם "נאלצים" פחות לקטוע זה את זו, ומתוך כך, להקשיב יותר לדברי בן/ת הזוג, זאת כי הם רוצים שהנושא שבעטיו הגיעו לייעוץ יובן כהלכה. המעניין הוא שברוב המקרים הם "בוחרים" את הצד שיציג את הבעיה והנושא שלהם ומשם הם עצמם יוצרים מצב חדש שבו כל אחד מבטא את רגשותיו ומחשבותיו. כלומר הייעוץ בזום יוצר מעין מציאות חדשה, בה ניתן ליצור שיח שונה משיחה רגילה פנים אל פנים, בה הם משחזרים את השיח הרגיל שלהם.

    כלומר הייעוץ בזום מאפשר יצירת מציאות אחרת ולא מוכרת ומתוך כך הזדמנות לשיח חדש. הפרטים הקטנים שאולי בני הזוג התרגלו אליהם ולא מבחינים בהם, בולטים גם להם וגם לי כיועצת.

    להרגשתי לעיתים מפגשים בוידאו מאפשרים אינטימיות ושימת דגש שונה ואחרת, כך שזו הזדמנות לצאת מדפוסים והרגלים ישנים.

    אז אם אתם מתלבטים, אתם מוזמנים להתקשר ונבדוק ביחד, האם המדיה הזו נכונה ומתאימה לכם.

    אני מבינה את ההתלבטות והחששות אך מנסיוני כל החששות מתפוגגים בדקות הראשונות של הפגישה הראשונה והכי טוב פשוט לנסות.

    בכל שלב בו מרגישים שאימון או ייעוץ זוגי בשיחת וידאו בזום לא מספק מכל סיבה שהיא, ניתן לעבור לפגישות רגילות כך שכל העבודה שהושקעה לא "הולכת לאיבוד"…

    כמו כן עם הרבה מתאמנים וזוגות, אני קובעת פגישה ראשונה פרונטלית, בשביל החיבור הראשוני והלאה ממשיכים בזום.

      נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם
      האימייל שלך: (חובה)

      השם שלך(חובה):

      הטלפון שלך (חובה)

      רוצה להצטרף לרשימת התפוצה

      מי אני?

      גלית קדמי ביבר, יועצת זוגית, מאמנת לזוגיות, מאמנת אישית לחיים בעלת דרגת בכירה מטעם לשכת המאמנים ומדריכת מאמנים מוסמכת.

      נשואה (יותר מ-20 שנים איתו…) ואם לשניים (בן משוחרר מהצבא ובת בגיל ההתבגרות), תושבת רחובות.

      בוגרת לימודים תלת שנתיים של טיפול בפסיכודרמה בשילוב אמנויות.

      בוגרת לימודי ייעוץ זוגי , טיפול זוגי בגישת מובחנות ולימודי גישור.

      בוגרת לימודי אימון אישי במגוון תחומים.

      בוגרת לימודי הדרכה למאמנים.

      בעלת תואר שני במנהל עסקים ושיווק ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בן גוריון.

      פועלת כיועצת זוגית, מאמנת לזוגיות ומאמנת אישית מעל 15 שנים כקריירה יחידה.

      בעלת ניסיון רב בליווי מנהלים בחברות מובילות.

      בעלת ניסיון של מעל 10 שנים בליווי נפגעי נפש באימון להקמת וניהול עסק, במסגרת עמותת אנוש.

      כתיבת תגובה