בחוברות הלימוד בכיתות א-ב, מעלים סיפורים קצרים ואז שואלים עליהם שאלות :
על מה הוא חושב, על מה היא חושבת, מה אתם חושבים
ואני שואלת, למה לא לשאול:
מה היא מרגישה?
מה הוא מרגיש?
מה אתם מרגישים?
***
כשאנחנו חושבים ומרגישים ש"אנחנו זה מספיק",
אנחנו פנויים להקשיב לאחר
***
אם תפגשו אדם שרע לו והוא לא רוצה לשנות, תנו לו אהבה.
רק כשאדם אוהב את עצמו ואת החיים שלו הוא רוצה לשנות

גלית קדמי ביבר – יועצת זוגית ומאמנת אישית
מלווה זוגות ויחידים בתהליכי צמיחה ושיפור מערכות יחסים, התמודדות עם משברים והעלאת הביטחון העצמי וההערכה העצמית
מעל 15 שנות נסיון