fbpx

עולם הדייטים- ההכנות שלפני

כולנו מחפשים אהבה. משתוקקים אליה. מרגישים שהיא תשנה את החיים שלנו. תהפוך אותם למספקים יותר, מעניינים,חמים,  ומלאים בשייכות. לכולנו יש את החלום שמעבר לפינה, מחכה האחת או האחד.

החיפוש הזה בא לידי ביטוי בצורה החזקה שלו, באתרי ההכרות הרבים שצצו כפטריות אחרי הגשם. כדי להגשים עבורנו את הפנטזיה הזו. בכל הפרסומים אנחנו רואים איך הם, האחרים, אלה שהם ממש ממש כמונו, כבר מצאו. אז אנחנו נכנסים למרוץ הזה עם הרבה אנרגיה ועשייה.

חלקינו כל כך מתמסרים לעניין עד שדואגים למלא את היומן ב 2-3 פגישות בשבוע. לכל פגישה מתכוננים כאילו, היום הוא היום הגורלי. אז לא כדאי להחמיץ את ההזדמנות.

כדי להגיע לדייט המיוחל מוכנים לעשות כמעט הכול. להצטלם צילומים מקצועיים בתנוחות כאלה או אחרות. למצוא מישהו שיודע לכתוב , שיכתוב פרופיל מסקרן ויוצא דופן. להעלות תמונה מלפני 10 שנים,כאילו היא התמונה שצולמה רק אתמול. ואפילו מכוצים את הגיל קצת למטה. כי למי תשנה שנה שתיים או שלוש, של אי דיוק?

אז גם דניאלה , גרושה מזה חמש שנים. החליטה סוף סוף לצאת לעולם הדייטים. היא הודתה שההחלטה הזו ,הייתה לא פשוטה עבורה. כמי שכל חייה הייתה בזוגיות, התקשתה לחשוב על האפשרות, שהיא תצטרך את אתרי ההיכרות כדי למצוא אהבה. הרי יש לה את כל הכישורים לזוגיות. היא הכי זוגית שאפשר.

אז כפי שהיא מספרת, ניגשה למלאכה במרץ רב. זאת אחרי שביצעה עבודה מחקר מעמיקה. הכוללת התייעצויות ממושכות עם חברות מנוסות. ולהלן העצות שקיבלה:

"העלי תמונה סקסית. אבל לא יותר מידי. הורידי את הגיל ב 3-4 שנים, כי כל הגברים תמיד מרמים בנוגע לגיל שלהם. חכי עד שהם יפנו אליך. תתחמי את אזורים המגורים בעד 40 ק"מ מאזור מגורייך. שיהיה לך קרוב. כי אחר כך זה קשה. השאירי את האתר דולק 24 שעות ביממה כי ככה הסיכויים שגברים יפנו אליך גבוהיים יותר. אל תעני לכל הזמנה לדייט און-ליין. רק לאלה שמוצאים חן בעינייך. הקפידי על עניין הגובה, כי זה חשוב. תבדקי לפני, שיש לו כסף, כי מי צריך עני. אל תעני לכל אלה שמשאירים לך הודעות, כי לא תצאי מזה. רק לאלה שמעניינים אותך, דברי בטלפון לפני, אבל לא יותר מידי, שלא תפתחי מערכת ציפיות גבוהה מידי ואז תתאכזבי. לפני שאת נותנת את מספר הטלפון שלך כדאי שתתכתבי איתו בצאט, שלא יהיה איזה טאמבל וכו".

אז מצוידת בכל העצות הטובות האלה יצאה דניאלה לדרך. נשמעה בדייקנות רבה לכל העצות הטובות שקיבלה. עד שלדבריה, הרגישה כמו בובה על חוט. כמו אחת שמכוונים אותה מה נכון לעשות ומה לא. תחושת התסכול הלכה וגברה . דניאלה מצאה עצמה מתנתקת לחלוטין מהאתר, חסרת עניין ורצון לגלות מי פנה וכמה.

אחרי התלבטויות רבות בחרה בסופו של דבר בדרך מסוימת . זאת שהכי מבטאת את מי שהיא.

העלתה תמונה עכשווית. כתבה את הפרופיל שלה, בצורה הכי כנה ואותנטית,שביטאה מיהו הגבר אותו היא מחפשת. לפעמים התכתבה ולפעמים פשוט דיברה בטלפון הקשיבה לסגנון ו לצורת הדיבור, לקול ולכל הדברים שמאפשר הטלפון. הפעילה את כל החושים שלה.. ובסופו של דבר נענתה להזמנות לפגישה רק עם מי שנשמע לה מעניין ומרגש.

בשיחת הטלפון הראשונה ספרה בכנות רבה, שכבר מזמן לא נפגשה עם גברים. סיפרה על אלמנותה, על בעלה ועל הקושי שלה לדבר עם גבר חדש. שיתפה במבוכה שלה. הרגישה מאוד אמיתית וכנה. הגבר מהצד השני נשמע אמפטי , מכיל ומבין. סיכמו שיתקשר מאוחר יותר ואולי כבר יפגשו עוד באותו ערב.

השיחה המיוחלת לא הגיעה. דניאלה הופתעה. שאלה את עצמה מספר פעמים איפה שגתה. בסופו של יום הגיעה למסקנה, שאין מדובר בשגיאה. אין מדובר בטעות. היא שיתפה בכנות רבה ברגשותיה והגיעה למסקנה שהיא, סיפור חייה ודרכה הכנה לא בהכרח מתאימים לגבר המסוים איתו דיברה..

ההחלטה שלה הייתה להמשיך ולהיות כנה. להמשיך לשוחח ולשתף בכל מה שיעלה על דעתה.

השיחה הראשונה אומנם לא עלתה יפה, אך בשיחות האחרות שהגיעו לאחר מכן, גילתה שהדרך שלה אכן מתאימה ונכונה עבורה..

לאט לאט פיתחה מיומנות הקשבה, למדה להקשיב לקול, לתוכן השיחה, ליכולת של הגבר מהצד השני של הקו להקשיב לה, בדקה אם אכן הוא מעניין אותה.

את אלה שמצאה מעניינים ונעימים טלפונית, עמם נפגשה.

 

אז כמה טיפים של דניאלה עבורכם:

1. העלו תמונה עכשווית

2.כתבו את הגיל האמיתי.

3. כתבו אתם את הפרופיל שלכם בכנות רבה.

4. תארו מי הוא בן/בת הזוג שאתם מחפשים.- בכנות.

5.בחרו את הרדיוס המתאים לכם לאזור המגורים.

6. דברו או התכתבו לפי מי שאתם ולפי מה שאתם מרגישים שנכון עבורכם.

7. רק אם התחברתם באמת צאו לדייט

8. הקשיבו ללב שלכם. בכנות. אל תמהו לסמן וי. רק אם באמת מצאתם עניין תאמו פגישה.

כתיבת תגובה