fbpx

אימון אישי בתל אביב ותפקיד המאמן – צריך שניים לטנגו

"תמיד הסתדרתי לבד", הצהירה צ', חברת ילדות שלי, בת 36, החולקת את ביתה בעיקר עם ביתה בת השנתיים. בן זוגה מגיח מדי פעם לביקורי מולדת מעבודתו בבולגריה. צ' התפטרה מעבודתה כמזכירת מנכ"ל בכירה, תפקיד אותו מילאה במסירות יותר משמונה שנים.

המרחק מרחובות לראש העין בנסיעות הבוקר המעייפות ובנסיעות אחר הצהריים נראה הולך וגדל בשנה האחרונה. היא לא יכלה לשאת זאת יותר. "כל כך הייתי רוצה לעשות משהו אחר. משהו שאני באמת מתלהבת ממנו. נמאס לי מענייני המזכירות", אמרה והמשיכה לעיין במדורי הדרושים באינטרנט. כל אימת שניסיתי לדבר איתה על אפשרות חדשה היא דחתה אותה על הסף. "מה בגילי?", "מה שחשוב זה החברה", "לא אני יודעת שכבר לא אעשה מה שחלמתי".

לא התייאשתי כאשר הצעתי לה לנסות ללכת לאימון והיא כהרגלה ענתה לי שהיא תמיד הסתדרה לבד. החלטתי להפתיע אותה במתנה קצת שונה לרגל יום הולדתה המתקרב. פגישת אימון להתנסות. ברוב המקרים מאוד קשה לעבוד עם אנשים שלא באים מתוך רצון עז ואמיתי להתאמן. אבל החלטתי לנסות. לעיתים דחיפה קטנה של מישהו שאכפת לו יוצרת את המפגש הראשון. מפגש הקובע אם יש עם מי לעבוד או אין עם מי לעבוד. הפחד לעשות את הצעד הראשון, להרים את הטלפון, לקבל החלטה, אינו מעיד על כך שאדם לא בשל לאימון. צ' הוכיחה זאת מעבר לכל ספק. עם יציאתה מהפגישה שלחה לי אס.אם.אס נלהב "תודה, תודה, היה מדהים". בפגישתנו סיפרה לי שהמאמנת היא כמו קוסמת. תוך זמן קצר הבינה את רצונותיה הכמוסים, את פחדיה הענקיים וגרמה לה לחשוב שיש סיכוי שלא תעבוד עד שארית ימיה כמזכירה בכירה. "גרמה לך לחשוב?, מה זאת אומרת?", שאלתי. "היא שאלה אותי המון שאלות, לא זוכרת בדיוק. פתאום הרגשתי שיש בפניי עוד אפשרויות. שאם אעיז לבדוק, גם אמצא דרך חדשה". צ' והמאמנת קיימו פגישות במהלך כשלושה חודשים. צ' נראתה חדורת אנרגיה ועיניה ברקו כמו שלא ראיתי מאז ימי ההתאהבות שלנו בבית הספר. בעקבות האימון החליטה צ' לפתוח סלון לכלות שהוא לא רק סלון לכלות. היא חברה לשותפה שהתמחתה בתחום עיצוב שמלות ויחד הן מקימות את חלומן- לשמח נשים, לשים אותן במרכז, ללמד נשים לטפח ולדאוג לעצמן ביום חתונתן ובכלל. ובכן, המאמן הוא קוסם? בפירוש לא. אין להטוטים, אין אחיזת עיניים, גם אין מופע של איש אחד. אם כן, מהו תפקידו של המאמן?
רוצים לדעת מה המאמן האישי יכול לתת לכם? הורידו בחינם את המדריך לאימון אישי להצלחה וגלו בעצמכם מה המאמן האישי יכול לתת לכם.

כתיבת תגובה