fbpx

ייעוץ זוגי בתל אביב ובמרכז: למי מתאים ייעוץ זוגי?

ייעוץ זוגי בתל אביב

הינו תהליך הכולל 10 מפגשים, חלקם משותפים וחלקם אישיים. בתהליך זה מעלים בני הזוג את הקשיים שלהם ויחד יוצרים דרך חדשה של בניית תקשרת מקדמת בין בני הזוג, של בניית מערך של סדר בחלוקת התפקידים ובביצוע משימות משפחתיות, לרבות סדר בניהול הכספי המשפחתי, של פתרון בעיות מהותיות בהבדלים בין בני הזוג, יציאה ממשברים ושבירת אמון שנוצרה במהלך הזוגיות.

 

בייעוץ הזוגי במרכז מתמקדים בפתרונות ליישום בחיי היום יום לצד פיתוח היכולת של בני הזוג להכיל את החולשות והחסמים של עצמם ושל בני זוגם תוך עידוד לצמיחה משותפת ובניית קווים מנחים שיסייעו להצלחה מתמשכת בבניית הזוגיות העתידית.

 

מדריך לקרבה בזוגיות

הייעוץ מתאים לבני זוג שטרם נישאו ומתמודדים עם קשיים בבניית זוגיות יציבה ומקדמת, מתאים לבני זוג צעירים שמתמודדים עם קשיים בגידול הילדים, בניהול הכספי ובניית הקריירה שלהם, מתאים לזוגות באמצע החיים שעברו כברת דרך ומתמודדים עם תחושה שהזוגיות כבר לא מספקת את מה שסיפקה בעבר, מתאים לזוגות מבוגרים שמתמודדים עם יציאת ילדים מהבית, מתאים לזוגות בפרק ב שמתמודדים עם קשיים בבניית משפחה משותפת משתי משפחות.

 

הזוגיות מפגישה אותנו יום יום עם אתגרים לא פשוטים ובקלות יכולה להפוך לנטל, לגורם מעכב בחיים שלנו ולגרום לנו להרגיש שאנחנו לא אוהבים את עצמנו. זה יכול להיות אחרת, ניתן להפוך זוגיות לגורם שנותן כוח, גורם מחזק ותומך שמאפשר לנו לקום בבוקר עם חיוך, לצאת לעבודה בשמחה, לחזור לבית נעים וחם וללכת לישון בשלווה ובציפייה לבאות.

 

בתחום המורכב של יעוץ זוגי עוסקים ב: בניית תקשרת מקדמת, יצירת שותפות, יצירת חברות, בניית אינטימיות, חום ומגע, בניית בית מתפקד ומצליח מבחינה כלכלית, התמודדות עם משברים וקשיים שהחיים מזמנים לנו, יצירת עצמאות וצמיחה אישית לצד חיבור וצמיחה משותפת, גידול ילדים באווירה תומכת וחמה, ניהול משימות שוטפות לצד תכנון ארוך טווח ויצירת תפיסה חדשה של נתינה הדדית.

 

ליעוץ זוגי ניתן להגיע לבד או יחד, החשוב הוא לעצור את ההתדרדרות לפני שתגרום להרס עצמי, הרס הדדי ופגיעה בילדים. התקשר/י עוד יום לפגישת יעוץ ראשונה ותיווכחו שמצב שנראה בלתי הפיך, חסר תקווה ומעיק הופך למצב אופטימי, בונה ומחזק. כי תמיד יש עוד אפשרות…

 

רוצים לקבל מדריך בחינם שייתן לכם כלים לזוגיות שלכם? לחצו כאן.

 

קרבה בזוגיות - מתנה

כתיבת תגובה