fbpx

גלית היקרה – הצלחות של אימון אישי

בתור אחת שבמהלך כל האימון ישבה וכתבה וכתבה עד אין סוף, עוד מייל ועוד מייל, שלושה עמודים וארבעה – אני מופתעת מאוד מכמה אני חסרת מילים כשאני רוצה לשבת ולהסביר, איכשהו להעביר עד כמה המהלך הזה, עד כמה ההחלטה להתחיל בתהליך של אימון אישי  היה חכם מצידי. וכמה צדקתי לבחור דווקא בך.

אולי אני אתחיל באיך הגעתי. בחורה בת כמעט 29, שחווה חיי נישואין מאוד קשים ומתסכלים, עם ערך עצמי נמוך עד לא קיים ושלא מסוגלת בעד שום הון שבעולם להצביע על משהו שהיא אוהבת בעצמה או באופן כללי לדבר על עצמה במונחים של "אוהבת". אני חושב שהיום זה מה שהכי קשה לי להיזכר בו – כמה קשה היה לי להוציא את המילה "אוהבת" מהפה כשדיברתי על עצמי.

אני זוכרת את אחד המפגשים האחרונים שלנו, כשישבתי מולך והכרזתי כמה אני אוהבת את עצמי, וכמה אני בהלם שזה משהו שבמשך שנים לא יכולתי לומר – והשלמתי עם זה. כאילו חלק מהאופי שלי היה "לא לאהוב את עצמי" – אז נחיה בצורה הזו. שיהיה.

אני זוכרת , ולעולם לא אשכח, את הרגע המיוחד הזה, השמח והעצוב כאחד שבו עזרת לי להבין בדיוק איפה בחיי , בילדותי, החלטתי לנטוש את עצמי. ואת תהליך ההחלמה המדהים שהתחלנו מאותה נקודה. תקשורת לא  פוסקת בין מפגש למפגש, התקשורת הכי לא שיפוטית שחוויתי. כמה תשומת לב הייתה לך להבעות פנים הכי קטנות ושוליות שלי, ואיך כל מחשבה הכי קטנה שחשבתי לעצמי זכתה למקום ולביטוי ולעיתים קרובות אפילו לא באמת הייתה כזו "קטנה" אלא משמעותית מאוד.

האימון איתך איפשר לי לחיות שוב. לא כאדם פאסיבי, החי כעבד לעבודה שלו, לצורכי הבית והמשפחה שלו. אלא כאדם חזק, עם יכולת שליטה על חייו. עם רצונות, העדפות ועם הבטחון לבטא אותם בקול רם ובצורה הכי מאוזנת שיש. למדתי לזהות למה לא טוב לי, ועל ידי כך לקחת אחריות על כל תחושה ושלב בחיי – טוב או רע. היום או בעוד שנה.

מדריך לקרבה בזוגיות

ובימים אלה ממש,כשבן זוגי עובר איתך את אותו התהליך, כולי בטחון ששנינו יחד נצליח ליצור את החיים שאנו שנים רבות מבטיחים לעצמנו שניצור.

על הכלים הללו, וכל פריצות הדרך שחוויתי איתך – אהיה אסירת תודה לעד!! תודה!!!

תודה!!!

לימור
052-4448930

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה