fbpx

האם יש לכם מושג מהו הדבר שאתם מיוחדים בו? שאתם אלופים בו?

אימון אישי בתל אביב

מהי היחודיות שלנו? מהו הדבר שאנחנו עושים בקלות רבה ולאחרים הוא קשה לעשייה? מהו הדבר שרב האנשים יגידו עלינו? מהו התפקיד המרכזי של חיינו? לרב אנו מגלים את היחודיות שלנו, את הגדולה שלנו דווקא במקומות החולשה וה"נכות" שלנו. המקומות בהם נאבקנו, המקומות בהם אנחנו נאבקים כל חיינו בחולשה שלנו הוא הפתח לעוצמה הכי גדולה שלנו. אימון אישי בתל אביב או בכל מקום אחר יכול לעזור לנו להכיר טוב יותר את עצמינו.

אם יש לנו מגבלה, לקות שאנחנו מרגישים שאי אפשר לשנות אותה, סביר להניח שההתמודדות שלנו על פני השנים הובילה אותנו למצוינות שמכסה על המגבלה הזו. האתגר האישי להתמודד איתה מביא אותנו לגילויים מסעירים שמהווים עבורנו משאבים מרכזיים ומקורות כוח.

שתי לקויות מרכזיות יש לי, האחת היא הקושי שלי לקלוט ולהתעמק בהרבה פרטים, השניה הנטייה לנהל דיאלוג יותר עם הפעולות והמחשבות ופחות עם הרגשות שלי. אני סבורה שלקויות אלה קשורות האחת בשניה ונובעות משנים רבות, בהן להרגיש היה עבורי האיום הגדול ביותר, לתת משמעות לדברים קטנים בחיים, לתת מקום לחוויות בהן כל החושים שלי עובדים היה עבורי החיבור לאיום להיפרד מאותן חוויות לכן בחרתי להתנתק. לקויות אלה גרמו לי ליצור שתי מיומנויות נפלאות שמסייעות לי בחיי ומסייעות לאנשים הרבים אותם אני מלווה. האחת – יכולת לתמצת – מימי בית ספר ובהמשך באוניברסיטה נהגתי לשבור שוב ושוב את השיאים של עצמי בסיכומי חומרים. הייתי מגיעה לדף סיכום של נקודות ששיקף ספרים שלמים. היכולת להתבונן על דבר כשלהו ולסכם אותו או כמו שבן זוגי אומר, מה שאת הכי אוהבת הוא להעביר אוכל מקופסאות גדולות לקופסאות קטנות, הוא הנאה צרופה עבורי. הנאה שהסביבה חווה כגדולה ואפילו בלתי נתפסת לעיתים. היכלת השניה היא לראות תמיד את האפשרות השניה, הנוספת. היכולת לנתק את עצמי רגשית מסיטואציה ולבחון אותה ממבט על, כצופה, מאפשר לי לראות עוד דרכים, עוד אופציות מבלי להכניס שיקולי היתכנות. כאשר אני מפעילה את המיומנויות האלה בעבודתי אני מרגישה סיפוק, משמעות ושמחה גדולה. לכן אני בוחרת לסרב לעבודות בהן יש פחות סיכוי שאביא את היחודיות שלי לידי ביטוי ומכוונת לעבודות בהן היתרון היחסי שלי הוא החוסר העיקרי של הלקוח שלי. יחד עם זאת ההבנה הזו מזכירה לי שוב ושוב שעבור עצמי אני זקוקה בדיוק להיפך…ועל כך כתבתי פוסט נפרד.
אז מהי הנכות הכי גדולה שלכם? איך הפכתם את הקושי הזה לעוצמה הכי גדולה שלכם?

כתיבת תגובה