fbpx

ייעוץ זוגי המלצות – אימון אישי המלצות

המלצות על ייעוץ זוגי והמלצות על אימון אישי

IMG_0861-3_640x492

במהלך עבודתי כמאמנת אישית לחיים וכיועצת זוגית זכיתי ללוות מתאמנים רבים וזוגות רבים בתהליך של שינוי. אני נפעמת כל פעם מחדש מהדרך בה אנשים מצליחים לשנות את חייהם, להטמיע את התכנים ולהתקדם קדימה.  אני שמחה וגם קצת גאה ( 😉 ) להביא כאן מעט מההמלצות והתודות שצברתי במשך השנים, המלצות על ייעוץ זוגי והמלצות עלי כמאמנת אישית לחיים.

ייעוץ זוגי המלצות / אימון אישי המלצות

 

גלית היקרה,

הגעתי אלייך וישר קיבלת אותי בזרועות פתוחות. לא היה לי הסבר מדויק לסיבה שאליה הגעתי אלייך, הרי לא קרה לי שום דבר קיצוני, אני סטודנטית, בריאה, עם משפחה אוהבת ומוקפת חברים, אבל בכל זאת, משהו אצלי היה כבוי.

משבוע לשבוע נפתחתי אלייך, את נתת לי משימות ואני הייתי שקועה בלהצליח לבצע את המשימות, לגרום לך להתגאות בי ולדעת שאני יכולה לעשות הכל. היית שותפה לכל השינוי, לא הפסקת לשאול, לחקור, גם במקומות הקשים יותר והיית בקשר רציף איתי. את ממש הכלאה של אמא, אחות, דודה, חברה ומטפלת ובשלושה חודשים הפכת לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי.

עכשיו, כשהסתיים האימון ומתחיל עוד פרק חדש, אני יודעת שללא עזרתך, לא הייתי מגיעה לרמת ההבנה של מי שאני, של מה אני אוהבת, מה הם הקווים המנחים שלי, של היכולת שלי לקבוע כל כך הרבה דברים בעתיד שלי, שיש לי את היכולת לשנות ולהשפיע, שאני מלאת אהבה ושאני עולם ומלואו. לכולנו יש עליות וירידות אבל את הראית לי דרך אחרת להסתכל על החיים, דרך שאני איישם לאורך כל הדרך ותמיד הראית לי שיש עוד אפשרות..

גלית, שהיית ועודך לי למקור השראה, תודה רבה רבה רבה על תקופה בלתי נשכחת, חוויתית, מלמדת ופוקחת עיניים. מעריכה אותך על כל כוונה, מילה, מייל ועל התמיכה האינסופית שלך, אין כמוך!!

אוהבת ומעריכה,

סיון אהרונוביץ', סטודנטית לחינוך מיוחד.

052-4676472

 

גלית יקרה

אני רוצה להודות לך על עזרתך הרבה.

על שינוי ענק בחיי.

בחודשים האחרונים של האימון עברתי שינוי גדול מאוד,

יצאתי מבועה ששנים הייתי תקועה בה.

הייתי בלי שום כיוון והנה אני היום עובדת, לומדת ומאושרת.

מעבר לשינוי המשמעותי הזה חלו בחיי עוד הרבה שינויים גדולים

וכן קטנים שהפכו את החיים ליותר יעילים, נוחים,,נעימים ומרגשים.

התהליך שעברתי היה מעניין, קשה, מאתגר אך הכרחי.

אני ממליצה בחום לכל מי שרוצה שינוי ולא יודע מאיפה להתחיל!!!

בתודה ובאהבה

אירית 052-8225999

גלית היתה המאמנת העסקית שלי וליוותה אותי בפתיחת העסק.

גלית מאמנת מיוחדת לאנשים מיוחדים – אנשים שחולמים ומעזים להגשים את החלומות שלהם.

היא פורצת גבולות, מביאה איתה חשיבה שונה ומיוחדת.

מלווה בין האימונים בטלפונים ובמייל ומעורבת כל כולה בתהליך האימון.

מי שרוצה אימון ברמה אחרת – גלית היא הכתובת!

רוני גנים

דיאלוג עם הגוף – הנחייה אישית וקבוצתית

052-3829102

לגלית קדמי ביבר היקרה

סדנת "מטפל מאמן" בהנחייתך, העלתה אותי על מסלול יצירתי ומועיל מאוד בחיי המקצועיים.

ציפיתי לקבל כמה כלים שיווקיים, קיבלתי הרבה מעבר לכך.

בזכותך הבנתי מה הביא אותי להיות הומאופתית ומה הייחוד שלי כמטפלת.

הסדנה חידדה לי את יכולת ההתבוננות וההקשבה ואפשרה לי להיות בהירה וברורה יותר.

לפני הסדנה התנהלתי עם הזמן , היום אני מנהלת את הפעולות שלי …

אני מרגישה הרבה יותר ממוקדת ויעילה בעשייה שלי- אני מגיעה כל שבוע למטרות והיעדים שהצבתי לעצמי בסדנה והסיפוק הוא עצום.

גלית יקרה, תודה על ההקשבה וההבנה,

את מקצועית, את מדהימה

שמחה שהכרתי אותך

תודה על הכל

כלנית קלו

הומאופתיה לכל המשפחה

052-8432569

קצת לפני גיל 40 הרגשתי שהגיע הזמן להתחיל לנקות את האבק בפינות השונות של עצמי.

לשמחתי, מצאתי את עצמי יושבת מול גלית ויחד איתה מתחילה את התהליך.

לא פשוט באמצע החיים לנסות ולראות את עצמי מחדש. אפילו קצת מתסכל.

גלית לא ויתרה לי: שאלה שאלות קשות, נתנה שיעורי בית וגם בדקה אותם אח"כ J

עד עכשיו אני ממשיכה להכין אותם לעצמי.

גלית תמיד אומרת : "יש עוד אפשרות".

אני, עוד ממשיכה לחפש ולמצוא את האפשרויות.

ממליצה בחום ובאהבה.

חן 054-6689002

תהליך האימון פשוט: לברר לעצמך מה חשוב לך בחיים; לקבוע מהן המטרות החשובות לך להשגה; להסכים לראות מה עומד כמכשול בדרך לשם – כלומר : אני עצמי, ההרגלים שלי, הנוחות שלי, העצלות שלי, הרווחים שלי מהמצב הנוכחי.

בתוך התהליך נוצר מבט ממעוף הנשר על חיי, על המבוך שהכנסתי עצמי אליו במשך הזמן, ועל האפשרות לצאת לדרך המלך, ולהשיג את מטרותי. מראה הנשר בונה בו בזמן את הנחישות שלי, הנחישות לפרוץ את מעגלי התקיעות של חיי, להתחדש, ולייצר בעקביות את הכוחות הנדרשים לכך.

מאוד פשוט, התהליך. אך כמה קשה לממשו.

מה שהפתיע אותי אצל גלית היה העידוד שלה לפתוח, עוד ועוד, ע"י כתיבה. כתיבה שעזרה לי להתבונן, לסכם, לפתוח וליצור – בנוסף וכליווי למפגשי השיחות והתרגילים. הכתיבה, וההתיחסות הרצופה, השלימו, מבחינתי, את התהליך של האימון העסקי, המעשי והעניני של הצבת המטרות והשגת היעדים – במימד של הבנה יותר לעומק של מישור הרגש והנפש, במידה שהיתה חסרה לי. גלית היתה שותפה מלאה וכנה בתהליך אותו עברתי.

אצלי, התהליך על שני מימדיו – הביא אותי למישור חדש של מימוש חיי.

מאיר

050-7600904, 02-6412415

לגלית קדמי ביבר

הגיע הזמן להיפרד, הסתיימו להם 12 מפגשים מדהימים, מרגשים ומקסימים.את עבורי מיוחדת והצלחת להוציא את הפוטנציאל הטמון בי.

כל שיעור בעיני היה שיעור למציאות החיים עצמם, בכל התחומים.אין כמוך מיוחדת, שמצליחה להגיע לנקודות הספציפיות שלי.

לא אשכח אותך בחיים כי את נתת לי את האור לשמחת החיים. האימון האישי בעיני יעזור לי בכל תחום בחיים המציאותיים

ובזכותך הצלחתי להגשים כמה מטרות שלי.

תודה מכל הלב

שלומית נפרין

גלית ,
מאוד מאוד מאוד חשוב היה לי בדרכי התפתחותית , לפגוש בך ! ואני כן מאמינה , בשותפים סמויים שיש לנו בחיים , הם נסתרים , ( מלאכים אני אוהבת לקרוא להם , אך בהחלט אפשר לקרוא להם כוחות התת מודע ) הם עובדים , לעזרתנו , הם סמויים , וצריך מאוד לעדן את החושים , כדי להבחין ברמזים לקיומם , ולשפתם , ולהכוונה ,שהם מציעים. היום אני מבינה , מאד ברור , שמפסלת את עצמי, לצורך זה נעזרת , בסוכנים חיצונים , בין היתר. את היית אחת הסוכנות שלי , האהובות עלי שעזרה לי במלאכת העיצוב , העצמית שלי. אני מרגישה כמו , עובר בבטן , שנוצר , בעזרת הרבה כוחות , לכלל יצור אנושי שלם. את היית בשבילי חלק , חשוב בכוחות שעזרו לי לפתח , חלק חשוב , בתוך השלם, בכדי ,שבזמן הנכון , אוכל להיוולד ,לעצמיות ,ייחודית , ושלמה . אני עדין בתהליך ,רוצה לעבור אותו בהצלחה ואז לעבור לשלב הבא בתהליך ,שעדין לא יודעת מהו אך כול דבר בזמנו.גלית, מאד רוצה להודות לך ראשית על מי שאת , ועל שהתאפשר לי לפגוש אותך , עכשיו את נצורה בתוך התודעה שלי , כך שבזמן המתאים ,אוכל לקבל הדרכה ממך , עצם היזכרות בך ,את כוח , משפיעה על עיצובי, והמשך התפתחותי. על הסבלנות שלך , לקרוא את המיילים הארוכים שלי , לעיתים ,ועל שאפשרת לי , ללכת , בלי ליצור לי תחושה , שזה לא בסדר , על שהשאלת לי את ספריך , על התהליך , המאוד חשוב , שעשיתי בעזרתך ובזכותך. מאוד תודה רבה מקרב לב ,מעומק הלב , ומכול הלב .אווה ברגר——————————————————————————————————-לגלית
את עזרת לי להחזיר לעצמי את הביטחון העצמי שלי ואת הרצון לנסות דברים ולהתגבר על חששות. גם לוותר לעצמי מדי פעם ולדעת לעשות סדר עדיפויות, לדעת לקבל החלטות ולעמוד בהם ולהחזיר לעצמי את עצמי שמלפני היותי אמא.ניצן רימון——————————————————————————————————-לאחר שסיימנו… …ובעצם הכל מתחיל!!!גלית ורחלי היקרותלא יכולתי להעניק לעצמי מתנה יותר טובה – שלושה וחצי חודשים של מסע מופלא ולא קל אל עצמי. את המסע המשותף סיימנו אבל אני רק מתחיל אותו. לא שלא ידעתי את הדרך גם קודם, אבל עכשיו מוצבים לאורכה פנסים המאירים את הדרך כשחשוך. גלית – המשיכי להציב פנסים ולהאיר! מכל הלב ,חיים לביא————————————————————————————–

לגלית תודה.
תודה על העזרה שנתת לי בלהכיר את עצמי, לזהות את היכולות שלי ואת הפוטנציאל הטמון בי.
תודה על יכולת האבחנה שלך בעזרתו כיוונת אותי לכיוון הנכון, שבו אני כרגע צועד.
תודה על כל "משחקי התפקידים" שלפעמים היו קשים.

שמוליק בלאו

——————————————————————————————————–

הגעתי לגלית כי הרגשתי שאני לא שלמה עם עצמי, שחסר לי משהו בחיים ולא ידעתי מה… תמיד ניסתי לחפש דברים, למלא לי את היום.. רק שאני ארגיש מלאה, מסופקת. במהלך הפגישות עם גלית למדתי על עצמי הרבה דברים שאני טובה בהם, שאני רוצה לשפר אותם. למדתי להיות הרבה יותר מודעת לעצמי, ליכולות שלי, לחסמים שלי, לערכים, לשאיפות ולסביבה שלי. הבנתי שמספיק לי אני. למדתי ועדיין לומדת לשים את עצמי במרכז. בתחילת האימון האשמתי הרבה אנשים בחיים שלי על דה והרבה אה.. אבל גלית עזרה להסתכל על הדברים מכיוונים אחרים, לדעת לקבל ולחשוב מה עושים עכשיו, איך מתמודדים עם המצב. עם הרבה סבלנות, הקשבה, הומור, דיאלוגים מעניינים , כלים שונים להתמודדויות ואפילו שיעורי בית. במהלך הטיפול קיבלתי הרבה כלים להתמודדות עם ה"אני" שלי, עם עצמי, למדתי ואני עדיין לומדת לקבל את עצמי ולאהוב את עצמי כמו שאני.
ועל כך אני מודה לה מקרב לב.

לילי אלוני

——————————————————————————————————-

הגעתי לאימון במהלך שלב קריטי בחיי – עמדתי בפני סיום לימודי התמחות וכולי מבולבלת, מפוחדת וחסרת כיוון. ובעיקר עם פחד עצום שאני עלולה במקרה הטוב לא לעשות כלום כדי להתקדם בקריירה. הגעתי אל גלית מבולבלת ובלי הרבה תוכניות על מה אני רוצה לעבוד. כבר מתחילת האימון השינויים נראו כלפי חוץ – הפכתי להיות מאוד מודעת למה אני מרגישה, כיצד אני מגיבה למצבים שונים, מה אני חושבת על עצמי, על הסביבה, כיצד אני ביחס לאחרים .

האימון סחף אותי לכיוונים שונים ומפתיעים והרגשתי שכל פגישה מעצימה אותי ( ממש כמו redbull – נותן לך כנפיים….). במסגרת האימון למדתי לבנות סדר עדיפויות, לבנות תוכנית עבודה יומית ושבועית ושנתית, להציב מטרות ודרכים אופרטיביות להשגתן, לבקר ולפקח על עצמי on going ולא רק לפעמים. למדתי להקשיב לעצמי ולאחרים . השיא היה כשאישי היקר אמר שהוא מרגיש שהפכתי להיות אישה אחרת ואחרי 10 שנות נישואין, הוא מרגיש שהתאהב בי מחדש. כיום אני חזרתי לאימון לחיזוקים נוספים – כי העבודה לעולם אינה מסתיימת …. אני עומדת לפתוח מרכז אינטגרטיבי טיפולי , אני יודעת מה אני רוצה להשיג בחיים , אני יודעת מי אני ומה היכולות שלי ועל זה אני אומרת תודה לגלית…. (פ.ב)

———————————————————————————————————-

משובים מסדנת אימון

התרשמתי במיוחד בסדנה מהאופן בו ניתן לאמן את עצמנו , באופן טכני ממש , להשיג דברים ע"י הצבת מטרות ויעדים. ברוב המקרים, ולפחות לגביי, הדבר שהגביל אותי מלהתקדם ולהשיג את מטרותיי היה מחשבות ואמונות בהן החזקתי. בסדנה למדתי שניתן לבחון ולחקור מחשבות ואמונות אלו בקלות יחסית, וע"י כך לפורר אותן ולשחררן. פירוקן אפשר לי לעבוד בצורה בהירה ומובנת על התקדמותי. בעקבות הסדנה אני מרגישה שהדברים 'אפשריים' יותר עבורי; אם לפני הסדנה הרגשתי שרעיונותיי הם בגדר חלומות בלבד, כעת אני מרגישים שחלומות אלו יכולים להפוך לרעיונות-מטרות-יעדים הניתנים לגמרי לביצוע. היום אני מרגישה שאני לגמרי מסוגלת להגשים, להיות מודעת לדברים שעצרו אותי בעבר מלנסות בכלל, ולהתקדם באומץ קדימה. הסדנה תרמה רבות לביסוס מחודש של האמון שלי בעצמי וביכולותיי. (עדי)

———————————————————————————————————-

התרשמתי במיוחד מכך שהכלים שקיבלתי בסדנה סייעו לי לשנות דפוסי פעולה ולהשיג את היעדים שלי בקלות יחסית. התרגלתי לחשוב בצורות מסוימות על דברים ( קשה, לא אפשרי, מפחיד ) שהיה מפתיע לגלות כמה מהר התחברתי בעזרת הכלים שקיבלתי לאמונות חדשות ( אפשרי ואז מה אם מפחיד ) . אם היו אומרים לי לפני הסדנה שאהיה במקום בו אני נמצאת היום ואפעל באופן בו אני פועלת הייתי מתקשה להאמין. הופתעתי לגלות שזה לא קשה לי כפי שדמיינתי שיהיה. הופתעתי לגלות עד כמה זה תורם להרגשה הטובה שלי שלקחתי לעצמי את מוקד השליטה והניהול בחיי. המקום בו אני רוצה להיות הפך ממשהו נשגב למשהו ישים שאפשר וכדאי ללמוד איך להגיע אליו. אני ערה יותר לדפוסי הפעולה שתוקעים אותי. שיניתי את הרגלי ההתנהלות שלי – אני פועלת ע"פ תוכנית. אני גם יותר ערה לדרכי החשיבה שלי. מודעת למלכודות ומתקנת את עצמי. אני חושבת על דברים בצורה יותר חיובית. אני נפטרת ( זורקת לפח, משליכה לאש ) מפחדים מזיקים כמו הפחד להציג / הפחד מביקורת / הפחד להיחשף – שיראו אותי כמו שאני ( כי מה כבר יכול להיות ) . הרגשתי טוב במהלך הסדנה והתחושה הזו מלווה אותי עם סיומה. אני מרגישה שקיקה, התלהבות וגם גאווה בעשייה שלי. אני מקדמת את עצמי בדיוק למקומות בהם אני רוצה להיות. אני משיגה דברים. (אביטל יוגב)

———————————————————————————————————-

הסדנא ענתה על צרכים שלי בדיוק בנקודת זמן חשובה ולמען האמת לא האמנתי שאני אפיק ממנה כל כך הרבה. התרשמתי מהחברים שהרכיבו את הסדנא ובעיקר מהמקצועיות של גלית, הרגישות וההבנה המדהימה לנפשות הפועלות. בעקבות הסדנא אני ממוקדת בצרכים המסוימים שלי ובדרכים ליישומם. דברים שבעבר נראו לי מעורפלים ולא ניתנים להשגה , נראים לי היום כאפשריים, אני מתווה לי היום דרכי פעולה ברורים ופועלת לפיהם, דבר שמביא תוצאות וגורם לי להרגשה שהכל אפשרי ואפילו הדרך גם אם היא קשה היא מרגשת. בעקבות הסדנא הבנתי כיצד ניגשים לכל העולם החיצוני שמחוץ לסטודיו , כיצד ניגשים לגלריות,אוצרים,פורטלים וכול'. אני מציגה בקרוב בתערוכה קבוצתית ותערוכת יחיד נראית קרובה. (אתי)

———————————————————————————————————-

בעקבות הסדנה קודם כל חלו שינויים במודעות שלי להרבה דברים, כמו ניהול זמן – גם ברמת היומיום – הקצאת זמן לפעילויות וגם ניהול זמן לטווח ארוך כלומר תכנון תכניות ארוכות טווח, חשיבות הקצאת זמן קבוע לטיפוח העסק, המכניזם של הפירסום כולל הצורך בקשר עם האנשים הנכונים שיקדמו אותי, ועוד דברים כמו – מי עומד בראש סדר העדיפויות – אני (זה שינוי חשוב בשבילי) והיצירה שלי, ועוד אלמנטים אחרים שיתרמו להעצמה אישית, והעיקר לשים את העשיה האמנותית במרכז העניינים – לעשות לעשות – אהבתי מאוד… (אריאלה מנור)

———————————————————————————————————-

השינוי העיקרי שחוויתי בעקבות ההשתתפות בסדנא הוא השינוי בהתייחסות לפחד. העניין של לצאת מאזורי הנוחות ולראות שאתה מסוגל להתמודד גם במקום שלא חשבת שתוכל נותנת סיפוק רב ופותחת פתח לצעדים נוספים. דבר ראשון שיישמתי זה לבנות לעצמי בראש תדמית עתידנית על עצמי בעוד מספר שנים, מטרה ברורה ומושגת. דבר נוסף שיישמתי הוא ההסתכלות החיובית על דברים וההשלמה עם כל דבר שאני עושה ומשתדל לחייך כמה שיותר, זה ממש כיף. אני יותר משוחרר ויותר פתוח לאנשים חדשים. יש לי בראש מנגינה שמורכבת מהיסטוריה ענפה של כישרונות והיא נמצאת איתי בכל מקום. בעתיד אני רוצה לקחת את כל הנ"ל ולהפוך אותם לחלק בלתי נפרד ממני, לוותר על סימני השאלה ועל הפקפוק ביכולות שלי לחלוטין. (ניר מאירי)

——————————————————————————————————-

לכבוד

גלית קדמי ביבר

שלום רב,

בשמי ושם צוות השירות הסוציאלי במרכז רפואי קפלן מובעת תודה והערכה רבה על המפגש שהתקיים בביה"ח ב- 24/12/06, בנושא: שמחה כערך חשוב וחיוני לאיכות חיינו. העברת את הנושא באופן מקצועי שעורר התייחסויות ותגובות מצד הצוות העוסק יום יום בבעיות כאובות. ללא ספק הדברים שהועלו עוררו למחשבה נוספת ונתנו כלים לחשיבה חיובית, חיים בכאן ועכשיו וניהול רגשות. ישר כוח והמשיכי לעשות חיל בתחום זה. אנו משוכנעים בהצלחתך.

בהוקרה

אסתר הלוי שריקי

מנהלת השרות הסוציאלי
בית חולים קפלן

——————————————————————————————————-

אם לאם – קישורי אמהות

תודה לגלית קדמי-ביבר
מאת: אתי גנים

הרצאתה של גלית קדמי-ביבר, הועברה באוירה חמה ומהנה. היה לי מאוד נעים להקשיב לה. יצאתי מההרצאה עם דף ועליו כתובים הדברים הבאים:

1 לדמיין… את ההצלחה שלי בפירטי פרטים אחת לכמה ימים.

2 לבחור…נקודות חוזק ונקודות ייחוד שלי. אלה הן החוזקות של העסק שלי.

3 לראות… את חצי הכוס המלאה. קרי: בסוף כל יום לדווח לעצמי על דברים טובים שעשיתי ושקרו לי באותו היום. רשמתי אותם כי הם נראו לי כמו עצות טובות לחיים. אני מתכוונת לעקוב אחריהן. איך הגעתי לידי כתיבת המשפטים? משהו באופן בו דיברה גלית גרם לי להקשיב ולהפנים את המסר שלה. האסימון נפל אצלי הכי חזק כשהיא דיברה על החוזקות. כבר אמרו לי בעבר את המשפט הזה שעלי להתמקד בחוזקות של העסק שלי ומשם להצליח, אבל אף פעם לא הבנתי למה הכוונה ולכן לא הפנמתי. ההצעה של גלית לקשור בין החוזקות שלי (שאותן למדתי להכיר) לבין החוזקות של העסק שלי, הפילה לי אסימון. סוף סוף דיברו אלי ברחל בתך הקטנה והבנתי. אני יצאתי מההרצאה בתחושה של התרוממות רוח ושל תקווה-אני יכולה לשנות את צורת החשיבה שלי!!! מעבר לתחושה הטובה יצאתי חדורת רצון לעשות זאת וכבר התחלתי לתרגל. על כך אני מודה לך גלית

——————————————————————————————————

 

רואים… אני ממש מאמנת אישית ומטפלת זוגית מומלצת ומדופלמת ומה תהיה ההמלצה שלך עלי? 

בואו ונבדוק יחד

כתיבת תגובה