fbpx

כיצד להתחיל לעשות משהו חדש ולקבל החלטה חדשה ומה קודם למה?

אימון אישי – קבלת החלטות

אם אהבתם את הפוסט הזה, לחצו כאן כדי לקבל בחינם את המדריך לאימון ופיתוח מיומנויות!

המדריך לאימון אישי להצלחה מורכב מעשרה פרקים. בפרק הראשון יצרנו היכרות עם התשתית ליצירת שינוי. תשתית שהיא בעיקרה חשיבתית ורגשית. הבסיס ליצירת שינוי כרוך בשינוי חשיבה, בהרתמות לשמחה, לאופטימיות ולאמונה הבסיסית שמגיע לנו לשנות ואנו מסוגלים לשנות. בפרק השני התמקדנו באחד הכלים המשמעותיים והאפקטיביים ביותר ליצירת שינוי ולמעבר לחיים שיש בהם הצלחה ושמחה – שינוי השפה. פיתוח מיומנות של שימוש בשפה חדשה, שפה אותה אנו בוחרים, שפה שמסייעת לנו להפוך להיות אחראיים יותר, מובילים ויוזמים יותר בחיינו.

בפרק הזה אני מגלה לכם את אחד הסודות הגדולים באחד הנושאים שמעסיקים את כולנו – קבלת החלטות. לכל אחד יש דרך משלו לקבל החלטה, קצב שונה, תהליך שונה, וזה לא במקרה. הדרך בה אנחנו מקבלים החלטות היא מראה לדרך בה אנו מנהלים או לא מנהלים את החיים שלנו. כל שינוי, כל התחלה כרוכים בהחלטה חדשה. אם במשפט חדש שנבחר לומר, אם במסעדה חדשה שנלך אליה, ואם במעבר לעבודה חדשה, בנישואין, בקניית דירה. לכל אורך החיים אנחנו מקבלים החלטות ומשנים. היכולת שלנו לסמוך על עצמנו שנעשה את השינוי המתאים לנו, שנקבל את ההחלטה "הנכונה" מאוד משמעותית לחיים של הצלחה ושמחה.

את תורת קבלת ההחלטות שלי למדתי מאמא שלי. באחד מימי הקיץ, בשעת אחר הצהריים, הגיע זוג שלא הכרנו לביתנו. הם דפקו על הדלת ולאחר שפתחתי את הדלת קראתי לאמא שלי. הייתי ילדה קטנה כבת שש ואבא שלנו שרת במילואים. הוא נעלם לנו לחודש ומעבר לציפיה הגדולה שיחזור, אחי ואני לא הפסקנו לדמיין איזה ממתקים יביא לנו בתיק הגדול שלו. הזוג שלא הכרנו שאל את אמא שלי בדלת הבית "הדירה שלכם למכירה?", בקול חביב ונעים. לא ידעתי את תכניות כאלה והייתי בטוחה שזו טעות. אבל אמא שלי להפתעתי הזמינה אותם להכנס. כשאבא שלי חזר מהמילואים כל שנותר לו הוא לחתום על ההסכם, כי כל הפרטים כבר היו סגורים. מהר מאוד עברנו לדירה חדשה, למה? סתם, כי היתה הזדמנות טובה ואמא שלי בחרה לקחת אותה.

מדריך לקרבה בזוגיות

רב האנשים משקיעים משאבים רבים לקראת התחלה חדשה וקבלת החלטה. האם המשאבים הללו חיוניים? האם יש דרך לדעת איך לקבל החלטה נכונה? מהי הדרך הקלה להחליט? איך להתחיל משהו חדש עם פחות חשש? בפרק הזה יהיה מענה לשאלות הללו. בליווי התכתבות עם מתאמנת שפותחת עסק חדש וקטע מאימון על קבלת החלטה חדשה. כהרגלי, בחלק האחרון צרפתי סיפור קצר שכתבתי.

אם כבר קיבלתם החלטה לקרוא, ההחלטה הבאה היא שבסיום קריאת הפרק תקבלו החלטה משמעותית חשובה בחייכם – אתם תצליחו !!!


קרבה בזוגיות - מתנה

כתיבת תגובה