fbpx

קטעים מהתכתבויות מאימון לפתיחת עסק חדש – אימון עסקי

מאת: גלית קדמי ביבר, מאמנת אישית ועסקית, אימון עסקי 050-7417040

תואר שני במנהל עסקים ושיווק

galitkbi@zahav.net.il

www.kb-coach.com

מאמנת אישית להצלחה בקריירה, בעסקים ובזוגיות ,טיפול אישי, טיפול זוגי, אימון תיקשורת, מאמן אישי, התמודדות

מדריך לקרבה בזוגיות

תואר שני במנהל עסקים ושיווק, לימודי טיפול בפסיכודרמה

אם אהבתם את הפוסט הזה, לחצו כאן כדי לקבל בחינם את המדריך לאימון ופיתוח מיומנויות!

שבוע ראשון ושני להתכתבות

שבוע 1

מתאמנת : היי גלית, היה לי כל כך קשה להביא את עצמי לכתוב לך….המטרה המרכזית שלי היא להתמודד כבר עם הפחדים שלי ולהתחיל לעשות בשביל עצמי. לצאת מהתקיעות הזו ולהבין למה אני לא מעיזה.

תשובה שלי : בהמשך למה שדיברנו בפגישה עוד לפני ההבנה וההתמודדות, תתחילי בתרגול שפה חדשה ויחד עם זאת תקבעי יעדים מדידים שיעידו שהשגת את המטרה שלך.

 

שבוע 2

מתאמנת : תודה על החומרים ששלחת לי, אקרא בעיון ואנסה (אופס, מילה לא לשימוש) להפנים. היעד המרכזי הוא לפרנס את עצמי כעצמאית ולהרוויח לפחות 6000 ש"ח בחודש. התחלתי היום כמו שהצעת לעבוד בלי הכיוון מוגדר, אבל ישבתי שש שעות ובעיקר בהיתי במחשב שלי, עשיתי אולי עשירית ממה שיכולתי לעשות בזמן הזה.

תשובה שלי : את בפעם הראשונה מזה שנים יושבת לזמן מוגדר לטובת קידום העסק שלך, עשית, התקדמת, את ראויה לתשבחת ולא להלקאה עצמית. מה את אומרת?

מתאמנת : אני מניחה שאת צודקת, למען האמת היום עשיתי משהו שאני כבר מתכננת שנים. הזמנתי לנו, לבעלי ולי חופשה באיטליה ללמשך חמישה ימים. אין לי מושג מי ישמור לנו על הילדים, אין לי מושג איך זה מתיישב עם קידום העסק שלי, אבל קמתי ועשיתי את זה. אני לא בטוחה שזה קשור לאימון שלנו, אבל אולי כן…אני שמחה שעשיתי את זה וכל כך מתרגשת.

תשובה שלי : כל אימון בהתחלה חדשה הוא מבורך. ככל שתאמני את השריר הזה תראי כמה קל לקבל החלטות וכמובן תצליחי יותר. קחי את כל ההתרגשות מהטיול ותמנפי בעזרתה את העשייה היומיומית שלך.

 

כתיבת תגובה