fbpx

אימון אישי לזוגיות מוצלחת

אימון אישי לזוגיות מוצלחת

אימון אישי ליצירת זוגיות מוצלחת

אם הזוגיות שלכם רחוקה מהזוגיות שתמיד דמיינתם, יש מקום להגיע לאימון אישי לבניית זוגיות אחרת, גם אם בן או בת הזוג לא בעניין. לעיתים בני זוג חוששים להגיע לתהליך משותף ואז יש מקום לתהליך אימון אישי.  לעיתים אחד מבני הזוג לא מוכנים לקחת אחריות או מפחדים 'לנענע' את הספינה מחשש להתפרקות. זה לא אומר שהכל אבוד. כאשר אחד מבני/בנות הזוג עושה שינוי באורח פלא כל מערך הזוגיות משתנה. זהו הרי ריקוד של שניים וכאשר אחד/אחת משנה את הצעדים, כל הריקוד משתנה.

מתי מתאים להגיע לבד לאימון בתחום הזוגיות?

כאשר אחד הצדדים אינו מעוניין או אינו מאמין בתהליך זוגי ובכל זאת רוצים לתקן, רוצים לשנות.

כאשר מתקשים לשנות דפוסים אישיים הפוגעים ישירות בקשר: קושי בניהול רגשי, קושי בניהול כעסים, קושי בלשים את הרצונות שלי במרכז, קושי ליזום ולהוביל.

כאשר חווים מרחק שלעיתים אינו ברור לנו מבן או בת הזוג, פתאם הוא/ היא לא מעניינ.ת, לא נמשכים, לא מבינים מה קרה שאין את החיבור שהיה לנו.

כאשר נמצאים בקונפליקט לגבי המשך הקשר ורוצים לעבד עם עצמנו האם מתאים לנו להמשיך את הקשר, מה חשוב לנו, על מה אנחנו לא מוכנים לוותר יותר.

כאשר ישנו סוד לא מעובד שמפריע להמשך הקשר ולא בשלים או לא מעוניינים לפתוח אותו בקשר.

כאשר ישנו שוני בתפיסות, ערכים, אמונות וקשה להכיל את הפערים. (אחד מבני הזוג חוזר בתשובה, הפך טבעוני, רוצה לפתוח את היחסים).

כאשר עוברים משבר אישי המשפיע על מצב הרוח, ההערכה או הביטחון העצמי שנכנס לתוך הקשר הזוגי (פיטורין, מחלה, משבר גיל ה40, 50 וכן הלאה)

האם ניתן לעבור מתהליך אישי לתהליך זוגי?

בהחלט קיימת אפשרות לעבור מתהליך אישי לתהליך זוגי, אבל יש לקחת בחשבון שמי שלא היה בתהליך האישי יכול להרגיש שהמאמנת אינה אובייקטיבית, ובצדק. התקיים תהליך בו צד אחד נפתח וסיפר ויש דיעה קדומה והיסטוריה משותפת. לכן מומלץ שמי שלא היה בתהליך האישי, יגיע לפגישות אישיות, טרם הגעה למפגשים משותפים.

על מה עובדים באימון אישי ליצירת זוגיות מוצלחת?

לכל אחד מאיתנו יש דפוסים מקדמי זוגיות ומעכבי זוגיות. ככל שנהיה מודעים מה מקדם, מה משרת אותנו ואת הזוגיות שלנו, כך נוכל לשנות את מה שלא.

אם אתם מזהים מעגל שאתם מתקשים בו: מתקשים לקחת מקום, מתקשים ליצור אינטימיות, מתקשים לפעול, לבטא חם ואהבה, לשחק, לתקשר, להכיל אתם מוזמנים להגיע לתהליך אישי ולרכוש מיומנויות זוגיות להצלחה.

לפגישת אימון אישי לזוגיות ברחובות או בתל אביב ובמרכז ניתן להשאיר פרטים או להתקשר לגלית, מאמנת אישית לזוגיות, 050-7417040

    האימייל שלך: (חובה)

    השם שלך(חובה):

    הטלפון שלך (חובה)

    רוצה להצטרף לרשימת התפצה

    כתיבת תגובה